تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۶۹۷۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز:
کارت‌های الکترونیک اتوبوس اهوازتعویض می‌شوند
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: فرآیند تعویض کارت بلیتهای الکترونیک اتوبوس شهری (شهروند کارت) از نیمه مرداد ماه آغاز می شود.

کورش حسینی زاده اظهار کرد: فرآیند تعویض کارت بلیتهای الکترونیک اتوبوس شهری (شهروند کارت) از نیمه مرداد ماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: با هدف گسترش شبکه یکپارچه حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز ضرورت ارائه کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی ترکیبی، تعویض کارت بلیت اتوبوس (شهروند کارت) سازمان اتوبوسرانی اهواز از نیمه مرداد ماه شروع می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی افزود: در راستای اجرای پروژه ی کارت شهروندی و مهیا کردن امکانات برای استفاده از خدمات وسایل حمل و نقل عمومی از قبیل اتوبوس، تاکسی، مترو و دیگر خدمات الکترونیکی با یک کارت بلیت مشترک، طرح تعویض کارت بلیت های الکترونیکی قبلی شهروندان با کارت بلیت‌های جدید انجام خواهد شد.

حسینی زاده با اشاره به اتمام تاریخ انقضای کارت های موجود گفت: هم اکنون پس از هفت سال استفاده از کارت های موجود (شهروند کارت) زمان انقضای آن به پایان رسیده که پس از استفاده و اتمام شارژ کارت بلیتهای فعلی شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه به باجه‌های فروش و شارژ کارت ‌بلیت الکترونیکی اتوبوس در سطح شهر، کارت جدید خریداری نمایند.

وی در خصوص کیفیت کارت های جدید بیان کرد: کارت های جدید با نام اهواز کارت و با کیفیتی بسیار مطلوب در کلیه مراکز شارژ، پایانه ها و حتی درون اتوبوس ها از نیمه مردادماه عرضه خواهد شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
باز م راه دله دزدی جدید از مردم
مگه کارتهای قبلی چشونه
همهشونم سالمن
اصلا بیان این قدیمی ها رو بگیرن جدید بهمون بدهن
اینها هدفشون فقط پول گرفتن از مردمه
:
:
:
آخرین اخبار