تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۶۹۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری قاتلان فراری کمتر از یک ساعت در ماهشهر
فرمانده انتظامی استان گفت:باعملکرد سریع ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر قاتلان یک فقره قتل عمد در این شهرستان، دستگیر شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباس زاده در بيان جزئيات خبر اظهار داشت :در پی مراجعه خانواده ای به کلانتری 15 ماهشهر واعلام اینکه فرزندشان با 2نفر از دوستانش از خانه بیرون رفته وتا کنون برنگشته،بلافاصله دستورات عملیاتی جهت بررسی موضوع به واحد های گشتی ابلاغ شد. 

این مقام ارشد انتظامي در ادامه افزود :ماموران پلیس با اقدامات تخصصی در کمتر از یک ساعت محل اختفاء احدی از مظنونین به هویت (ف _ ع) شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع  قضائي در مخفیگاهش دستگیر، در بازرسی بدنی از متهم یک تیغ تیزبر ویک قبضه چاقو آغشته به خون کشف وضبط شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه متهم در تحقيقات پلیس به قتل(ح _ ف) با همدستی دوستش معترف شد،افزود :بلافاصله در یک عملیات ضربتی همدست قاتل به هويت (ه _ خ) دستگیر وبراساس اعترافات هر2 قاتل، ماموران پلیس  به محل وقوع جنایت اعزام شدند وجسد مقتول را در حالی که با ضربات چاقو به قتل  رسیده بود کشف کردند.

عضو شورای تامین استان با بیان اینکه قاتلان در تحقيقات پلیس انگیزه قتل را اختلاف عنوان کردند ، اظهار داشت:جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال  ومتهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.
:
:
:
آخرین اخبار