تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۶۹۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روابط عمومی راه آهن جنوب اعلام کرد:
بلیط رایگان سفرهای درون استانی به مناسبت روز خبرنگار
مدیر روابط عمومی راه آهن جنوب گفت: به مناسبت روز خبرنگار ، سفرهای درون استانی با استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی راه آهن جنوب و با ارائه‌ کارت شناسایی خبرنگاری در روزهای۱۷و ٬۱۸ و ۱۹ برای خبرنگاران رایگان است.

سمیه میری اظهار کرد: به مناسبت روز خبرنگار ، سفرهای درون استانی با استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی راه آهن جنوب و با ارائه‌ کارت شناسایی خبرنگاری در روزهای۱۷٬۱۸ و ۱۹ برای خبرنگاران رایگان است.

وی افزود: این تسهیلات به مناسبت روز خبرنگار و به نوعی برای تقدیر از زحمات و تلاش های خبرنگاران فراهم شده است.

 مدیر روابط عمومی راه آهن جنوب افزود: خبرنگاران با ارائه کارت شناسایی معتبر خبرنگاری و یا معرفی نامه می توانند در تمام مسیرهای درون استانی از ناوگان حمل و نقل ریلی راه آهن جنوب  در این سه روز استفاده کنند.

میری با اشاره به اینکه برای استفاده از استخر راه آهن باید فهرست متقاضیان و علاقه مندان مشخص شود، گفت: استخر راه آهن در روز های ۲۱ و ۲۰ مرداد ماه به صورت مجزا آماده پذیرایی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خوزستان است و خبرنگارانی که قصد استفاده از این برنامه را دارند باید با روابط عمومی اداره کل راه آهن جنوب و با شماره ۳۳۳۶۲۰۰۴ تماس بگیرند.

میری بیان کرد: سانس ویژه آقایان در روز ۲۰ مرداد ماه  ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب و سانس ویژه بانوان ۲۱ مرداد از ساعت ۹:۳۰ صبح است.

وی تصریح کرد: جامعه رسانه ای خوزستان و راه آهن جنوب همواره ارتباط تنگاتنگ و مطلوبی باهم داشته اند و این ارتباط مطلوب تاثیر مناسبی در اطلاع رسانی به موقع به مردم داشته است.

مدیر روابط عمومی راه آهن جنوب در پایان گفت: به واسطه پیگیری رسانه‌های استان و انعکاس صحیح اخبار حوزه حمل و نقل ریلی در راه آهن جنوب شاهد شناخت مناسب راه آهن در سطح استان هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار