تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۶۹۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه بازیکن جدید به تیم فوتبال اروند خرمشهر پیوستند
مدیر رسانه ای تیم فوتبال اروند خرمشهر گفت:سه بازیکن جدید با انعقاد قرارداد تیم فوتبال اروند خرمشهر را در لیگ دسته یک همراهی می کنند.

احسان خدری روز یکشنبه اظهار داشت: بهادر عبدی بازیکن با تجربه فصل گذشته آلو مینیوم اراک با عقد قرارداد یک ساله به عضویت تیم اروند خرمشهر درآمد.

وی افزود: عبدی از بازیکنان با تجربه فوتبال ایران به شمار می رود که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس تهران، راه آهن تهران و صنعت نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال اروند خرمشهر گفت:منصور تنهایی مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک نیز قرارداد یک ساله ای با تیم اروند خرمشهر منعقد کرد و از امروز در تمرینات تیم شرکت می کند.

خدری تصریح کرد:تنهایی نیز از مهاجمان با تجربه فوتبال ایران به شمار می رود که کادر فنی تیم اروند خرمشهر روی توانایی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.

وی از پیوستن بازیکن پدیده مشهد به تیم اروند خرمشهر خبر داد و افزود:احمدی فصل گذشته در تیم پدیده عملکرد قابل قبولی داشت که کادر فنی تیم اروند برای جذب وی تاکید داشت.

رقابت های لیگ دسته اول کشور از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد که تیم اروند خرمشهر در نخستین دیدار میزبان پرسپولیس پاد دشت است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار