تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۶۹۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در شادگان برگزار می‌شود
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: بازسازی واقعه غدیر خم برای پنجمین بار در شادگان برگزار می‌شود.

جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر خم شهرستان امروز با حضور سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شادگان، ابراهیم غبیشاوی بخشدار مرکزی، سرهنگ عبودی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان، سرگرد انصاری جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و سایر اعضا با هدف برنامه‌ریزی در راستای بازسازی واقعه غدیر خم در محل ناحیه مقاومت بسیج شادگان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شادگان در این جلسه حاجیان با اشاره به اهمیت واقعه غدیر اظهار داشت: به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت، انتقال فرهنگ ولایت و امامت به نوجوانان و نسل‌های آتی، ترویج و توسعه فرهنگ غدیر و ولایت و امامت و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات واقعه غدیر خم در این شهرستان بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده، گفت: بازسازی نمایش واقعه غدیر خم با حضور بیش از 700 نفر بازیگر عوامل و با صحنه آرایی، دکورسازی و فضاسازی برکه غدیر و نخلستان‌های اطراف آن روز پنچ شنبه 8 شهریور ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم در شهر شادگان کوی سعدی زمین ورزشی سابق شهباز جنب مسکن مهر برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین بر ضرورت همکاری و تعامل کلیه ادارات و دستگاه‌های شهرستان به منظور برگزاری باشکوه بازسازی واقعه غدیر در شهرستان تاکید کرد و افزود: ادارات و دستگاه‌ها با تمام توان همکاری لازم در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.

حاجیان در پایان گفت: دهه امامت و ولایت هر سال از دهم ذی‌الحجه روز عید قربان آغاز شده و تا هجدهم ذی‌الحجه روز عید سعید غدیر خم ادامه دارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار