تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۶۹۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمبود نیروی فرهنگی در مدارس ابتدایی هندیجان
مدیر آموزش‌ و پرورش هندیجان گفت: شهرستان هندیجان در بخش مدارس ابتدایی ۳۰ نیروی فرهنگی برای پوشش کلاس‌ها کمبود دارد.

محسن محسنی‌نژاد اظهار داشت: کمبود شدید نیرو در آموزش‌ و پرورش هندیجان معضلی بزرگی برای ما شده به ‌طوری ‌که همه انتقالات خود را ممنوع کرده‌ایم.

وی افزود: ممنوعیت نقل و انتقالات فرهنگیان سبب شده که بر کیفیت آموزشی نیروهای غیره بومی ما تأثیر منفی گذاشته شود. هندیجان نیازمند به‌‌کارگیری نیروهای بومی خود در بدنه آموزش‌ و پرورش است.

مدیر آموزش‌ و پرورش هندیجان بیان کرد: در درس ریاضی متوسطه، چهار نیروی فرهنگی غیره بومی درخواست انتقال دارند، در حوزه مدارس فنی حرفه‌ای، کار دانش کمبود نیرو مشهود است و این در حالی است که آموزش‌ و پرورش نیازمند نیرو است.

وی گفت: در حدود 20 نیرو فرهنگی تقاضای بازنشستگی کرده‌اند که ممکن است بر این آمار افزوده شود، در سامانه نقل و انتقالات درخواست‌های زیادی برای انتقال از هندیجان داده ‌شده که ما به علت کمبود نیرو مخالفت کرده‌ایم.

محسنی‌نژاد عنوان کرد: در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس ما با مشکلات عدیده‌ای دیگری روبه‌رو هستیم و امیدواریم امسال نیز اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان با هندیجان همکاری داشته باشد. در سال‌های گذشته حمایت‌های خوبی از ما شد.

وی ادامه داد: در هندیجان یک مدرسه کانکسی واقع در یکی از روستاهای سفلا وجود دارد، مدرسه روستایی شهید صدوقی چم خلف بسیار فرسوده و قدیمی است و ممکن است هر گاه یک حادثه ناگوار برای دانش‌آموزان اتفاق بیفتد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار