تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۶۹۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:
راه‌اندازی بزرگترین مجموعه ورزشی شمال خوزستان در دزفول
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مجموعه ورزشی بزرگ شمال خوزستان در دزفول راه‌اندازی خواهد شد؛ این پروژه ارزشمند قرار است با همکاری ورزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان آماده شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مجموعه ورزشی بزرگ شمال خوزستان در دزفول راه‌اندازی خواهد شد؛ این پروژه ارزشمند قرار است با همکاری ورزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان آماده شود. 

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات دوچرخه‌سواری استان که امروز دوشنبه در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: مجموعه ورزشی بزرگ شمال خوزستان در دزفول راه‌اندازی خواهد شد که در حال حاضر در حال انجام کارهای هماهنگی آن با شهرداری دزفول با مدیریت استانداری هستیم. این پروژه ارزشمند قرار است با همکاری ورزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان آماده شود. این مجموعه شامل سالن 2500 نفری، پیست سلامت، زمین تنیس و سایر امکانات ورزشی است. ظرفیت بزرگی محسوب می‌شود که انجام آن نیازمند مطالعات خوبی است. در حال حاضر پیگیر زمین آن هستیم تا مراحل کار را به وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت اعلام کنیم، ضمن این‌که جا دارد بابت این اتفاق از تلاش‌های استاندار خوزستان و نماینده مردم دزفول قدردانی کنم.

وی ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برای دومین سال متوالی به عنوان اداره‌کل برتر کشور شناخته شد که این مهم ماحصل همدلی و تلاش هیات‌های استان و همچنین دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف استان است. در این راستا باید از تلاش‌های مجموعه استانداری، مجمع نمایندگان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان و همچنین اصحاب رسانه تشکر کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: گفت: کارهای بزرگی در ورزش خوزستان انجام شده است؛ قرار است دهکده تیراندازی، پیست اسب‌سواری، دو خانه کشتی در شهرستان‌های اندیمشک و ایذه و همچنین خانه جودو به بهره‌برداری برسند. همچنین در نظر داریم یک زمین سرپوشیده برای رشته دو و میدانی در استان داشته باشیم و این چیزی است که آرزوی اهالی دو و میدانی خوزستان می‌باشد. به هر حال با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، داشتن این زمین نیاز استان است.

وی افزود: پس از سال‌ها اسکله قایقرانی استان تعیین تکلیف شد و از این به بعد بیشتر از این، از ورزش‌های آبی خوزستان خواهید شنید. همچنین پس از سال‌ها مجموعه ورزشی حجاب اهواز طی هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود و باید بگویم در نهایت رایزنی‌ها به نتیجه رسید و این نوید را می‌دهیم که بانوان خوزستانی به ویژ ورزشکاران اهوازی بتوانند به خوبی از این مجموعه استفاده کنند. زمانی که این مجموعه را تحویل گرفتیم، کار بازسازی آن را سریعا انجام خواهیم داد.

حیدری خاطرنشان‌کرد: پروژه‌هایی داریم که با استفاده از ظرفیت ماده 27 به انجام خواهند رسید که در این زمینه هفت پروژه در دست اقدام است که می‌توان به پروژه بزرگ بولینگ و بیلیارد با حجم سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومان اشاره کرد. در توسعه زیرساخت‌های ورزش خوزستان قطعا کارهای خوبی انجام خواهد شد. در تلاش هستیم خانه بیلیارد استان را که حدودا 10 سالی است، تعطیل شده به زودی افتتاح کنیم.

وی بیان کرد: دهکده المپیک را در شهرستان آبادان داریم که در حال حاضر مشاور طرح در حال آماده کردن نقشه‌های مربوطه است. کار بزرگی محسوب می‌شود که قرار است تفاهم‌نامه آن بین منطنقه آزاد اروند، استانداری خوزستان و وزارت ورزش و جوانان منعقد شود. آن‌چه اهمیت دارد، این است که با حمایت نمایندگان استان و همچنین استاندار خوزستان، اکنون ورزش به عنوان یکی از سه موضوع اول استان مطرح می‌شود و امیدواریم روند رو به رشد آن تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه با تبریک به وحدت رییس جدید هیات دوچرخه‌سواری استان، گفت: او از نیروهای توانمند، ورزشی و پیگیر استان است و از روزی که به عنوان سرپرست، کار خود را در این هیات آغاز کرده، منشا تحولات خوبی بوده است و برگزاری اردوی تیم ملی، یکی از اقدامات آقای وحدت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: استعدادهای بسیار خوبی در استان خوزستان داریم و ان‌شاءالله با یک برنامه به سمتی حرکت کنیم که دوچرخه‌سواری خوزستان به حق خود برسد. ظرفیت این رشته در خوزستان بیش از این است و امیدوارم با برنامه و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان که از دغدغه‌ه ای آقای وحدت است به این مهم برسیم. ما هم برنامه داریم که به این هیات کمک کنیم تا دوچرخه‌سواری به جایگاهی که شایسته آن است، برسد و امیدوارم اصحاب رسانه نیز در معرفی این رشته و استعدادهای آن کمک کنند.

حیدری خاطرنشان‌کرد: حضور ورزشکاران آقا و خانم این رشته در تیم‌ملی نوید می‌دهد که خوزستان استعدادهای زیادی دارد و باید با برنامه حرکت کنیم. امیدوارم با حضور آقای وحدت و کمک فدراسیون، اخبار خوب بیشتری از دوچرخه‌سواری خوزستان بشنویم. همچنین باید بگویم در سال 97 برای حوزه ورزش بانوان برنامه ویژه داریم و در چند شهرستان نیز ورزش بانوان اولویت ما محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: از تمام کسانی که کمک می‌کنند تا ورزش خوزستان به سمت توسعه پیش برود، قدردانی می‌کنم. این‌که برای اولین بار طی دو سال متوالی، ورزش خوزستان برتر می‌شود، کار کوچکی نیست و این نشان از تعامل خوب این اداره‌کل با دستگاه‌های مختلف است. کمبودهایی وجود دارد و نمی‌توانیم بگوییم به کمال رسیده‌ایم، زیرا هنوز جای کار وجود دارد. مردم خوزستان از ما انتظار دارند تا به عنوان خادمین آن‌ها کار کنیم تا زمینه و بستر برای حضور فرزندان‌شان در ورزش فراهم شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
mansur
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
چه جالب ورزشگاه مجدیان دزفول که از قبل موجود بوده خراب کردند تا درست کنند و سالیانی طولانی است در انتظار اعتبار رها شده اونوقت می خواهند بزرگترین ورزشگاه شمال خوزستان رو هم بسازند آقای حیدری شما و چندین مدیر بعد از شما هم توفیق افتتاح و دیدن این پروژه را نخواهند داشت .
:
:
:
آخرین اخبار