تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۶۹۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی اندیمشک:
فعالیت ۲ درمانگاه شبانه‌روزی در بخش مرکزی اندیمشک ضروری است
بخشدار مرکزی شهرستان اندیمشک گفت: با توجه به جمعیت ۲۰ هزار نفری بخش مرکزی فعالیت ۲ درمانگاه شبانه‌روزی در بخش مرکزی از موارد لازم است.

امیر دالوند در حاشیه شورای سلامت شهرستان اندیمشک عنوان کرد: خدمات در حوزه شهری و روستایی با توجه به جمعیت و نیاز شهروندان برای رضایتمندی و رفاه اجتماعی باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معنای روستا در بخش مرکزی به صورت عملی با توجه به جمعیت روستا متفاوت است، افزود: بخش مرکزی روستایی بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد از این رو خواستار توجه و توسعه خدمات در روستاها و شهرهای تابعه بخش مرکزی هستیم.

بخشدار مرکزی با بیان اینکه بخش مرکزی اندیمشک دارای دو شهر و ۹ دهیاری بوده اظهار کرد: با توجه به گستردگی و مسافت فعالیت مراکز بهداشتی درمانی در ساعات اداری و عدم فعالیت در ساعات غیر اداری مشکلاتی را برای شهروندان در بخش مرکزی به‌همراه داشته است.

وی با اشاره به لزوم فعالیت دو درمانگاه شبانه‌روزی در شمال و جنوب بخش مرکزی گفت: با توجه به جمعیت ۲۰ هزار نفری بخش مرکزی فعالیت دو درمانگاه شبانه‌روزی در بخش مرکزی از موارد لازم است و در این ارتباط شهر چمگلک و روستای مدنی را برای فعالیت شبانه‌روزی به مجمع سلامت شهرستان پیشنهاد می‌شود.

دالوند در پایان گفت: بخشی از جاده کریدول شمال‌ به جنوب کشور از بخش مرکزی عبور کرده از این‌رو باید مناطق حادثه‌خیز شناسایی و ایمن‌سازی مسیرها در دستور کار قرار گیرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار