تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۶۹۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۸۰ درصد انشعابات آب شهرستان بندرماهشهر فرسوده است
فرماندار بندرماهشهر گفت: در شهرستان بندرماهشهر ۵۳۰ کیلومتر خط انتقال آب شرب داریم که بیش از ۸۰ درصد آن فرسوده است و باید حتما همه این خط تعویض شود.

محسن بیرانوند امروز در جمع فعالان اجتماعی اظهار داشت: فضای مجازی به رینگی تبدیل شده که بعضی افراد مغرضانه و یک طرفه به دستگاه‌ها حمله کرده و امکان پاسخگویی به آن‌ها وجود ندارد؛ برخی افراد بدون اطلاع از وظایف مسئولان از آن‌ها انتقاد می‌کنند.

وی افزود: برخی مشکلات شهرستان توسط یک دستگاه به تنهایی برطرف نمی‌شود و باید همه نهاد‌ها با حمایت اداره‌های کل آن را برطرف کنند، در شهرستان بندرماهشهر 530 کیلومتر خط انتقال آب شرب داریم که بیش از 80 درصد آن فرسوده است و باید همه این خط تعویض شود.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر با بیان اینکه برای هر کیلومتر بیش از 8 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که نمی‌تواند فقط قسمتی از آن را تعویض کرد، گفت: سرلوحه هر مدیر باید برنامه‌ریزی و تلاش باشد، دولت از محل تملک دارایی‌ها اعتباری برای هر شهرستان در نظر می‌گیرد که فرماندار تا حدودی می‌تواند آن را افزایش دهد البته ما باید با شناخت ظرفیت‌های شهرستان از آنها حداکثر بهره را ببریم.

وی گفت: فعالان اجتماعی باید مطالبه‌گر باشند و از فرماندار مطالبه داشته باشند، انتقاد باید همراه با پیشنهاد و ارائه راهکار باشد تا باعث پیشرفت و توسعه و رفع مشکلات باشد.

در ادامه این جلسه فعالان اجتماعی به بیان مشکلات اجتماعی شهرستان پرداخته و راهکارهایی برای آن ارائه دادند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار