تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۶۹۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روستائیان بخش مرکزی گتوند از شبکه اینترنت بهره‌مند شدند
رئیس اداره مخابرات گتوند گفت: با تبدیل سایت جی اس ام روستایی به بی تی اس شهری بالغ بر سه هزار نفر از روستائیان بخش مرکزی این شهرستان از شبکه اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

هیبت الله خسروی روز سه شنبه با اشاره به برخورداری بالغ بر سه هزار نفر از روستائیان دهستان کیارس از توابع بخش مرکزی شهرستان گتوند از شبکه اینترنت گفت:روستاهای پل پرزین،میان پیلان،سلامگاه،عباس آباد،فرج آباد و دیگر مناطق دهستان کیارس بخش مرکزی این شهرستان تحت پوشش این شبکه قرار گرفتند.

وی گفت: با راه اندازی این شبکه علاوه بر استفاده خدمات اینترنتی و همچنین توانایی ارتباط با شماره تلفن های 115 اورژانس جاده ای،125 آتش نشانی،110 پلیس و دیگر تلفن های ضروری بصورت رایگان وکارت خوان ها نیز فعال شدند.

رئیس اداره مخابرات گتوند گفت: پیش از این اهالی این روستاها برای دسترسی به اینترنت مشکلات زیادی داشتند، که با پیگیری و همکاری مدیر شرکت مخابرات منطقه خوزستان ، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان گتوند این مطالبه مردم محقق شد.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ،جنت مکان،سماله، صالح شهر،ترکالکی و نیز 45روستا است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار