تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۶۹۹۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در راستای تسریع در پروژه آبرسانی به 13 روستای حمیدیه:
برگزاری نشست مشترک آبفا روستایی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران
خوزنیوز: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان حمیدیه از برگزاری نشست مشترک شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، در راستای هماهنگی های لازم برای آبرسانی به 13 روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ رضا فاضلی گفت: پروژه ایستگاه تقویت فشار دهلیز دو در راستای آبرسانی به 13 روستای فاقد آب و یا دچار افت فشار آب شهرستان حمیدیه در حال اجراست.

وی افزود: در این نشست مقرر شد حوضچه 500 متر مکعبی ایستگاه تقویت فشار دهلیز دو توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و ساخت و راه اندازی پایپینگ، ساختمان کلرزنی، تابلو برق، ایتگاه پمپاژ و دیوار کشی توسط آبفاروستایی خوزستان اجرا شود.

فاضلی ادامه داد: این 13 روستا یا دچار افت فشار بوه و یا فاقد آب هستند که با بهره برداری از این پروژه مشکل آب شرب اهالی شریف این روستاها بلحاظ کمی و کیفی بهبود خواهد یافت.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان حمیدیه بیان کرد: این نشست با حضور مسوولین قرارگاه پیشرفت و آبدانی سپاه پاسداران، معاونت فنی و توسعه و معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آبفاروستایی خوزستان برگزار شد.

گفتنی است این 13 روستا از توابع بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه هستند و 598 خاتوار باجمعیتی بالغ بر 3 هزار و 11 نفر را تحت پوشش دارند.
:
:
:
آخرین اخبار