تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۷۰۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج بازیکن جدید به تیم فوتبال شهرداری ماهشهر پیوستند
مدیر تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: پنج بازیکن جدید به منظور تقویت تیم شهرداری ماهشهر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته یک، با نظر کادر فنی به تیم فوتبال شهرداری ماهشهر پیوستند.

غلامحسین دانش پور افزود: مسلم حق شناس دروازه بان فصل گذشته نساجی مازندران که یکی از ارکان اصلی این در صعود به لیگ برتر بود، این فصل را برای تیم شهرداری ماهشهر بازی خواهد کرد.

وی گفت: سعید خردمند مهاجم فصل گذشته نساجی مازندارن و مجتبی زارعی مهاجم فصل گذشته برق شیراز نیز با قراردادی یک ساله به تیم شهرداری ماهشهر پیوستند.

دانش پور افزود: کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر برای تقویت خط میانی گزینه های زیادی داشت که باشگاه با ایمان جشنی بازیکن فصل گذشته ایرانجوان بوشهر در قراردادی یک ساله به توافق رسید.

وی ادامه داد: ایمان شوریاوی هافبک فصل گذشته فجر شهید سپاسی شیراز نیز قرارداد یک ساله ای با شهرداری ماهشهر منعقد کرد.

**رقابت در لیگ دسته اول سخت و دشوار است 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: با توجه به هم سطح بودن تیم ها در لیگ دسته اول رقابت در این لیگ سخت و فشرده است.

داود مهابادی در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم شهرداری ماهشهر اردوی تدارکاتی بسیار خوبی در تهران پشت سر گذاشت و بازیکنان در این اردو با انجام 2 نوبت تمرین در روز به آمادگی مناسبی دست یافتند. 

وی گفت: همچنین در این اردو چند بازی تدارکاتی از جمله 6 بازی با تیم های لیگ برتری داشتیم که در هماهنگی بین بازیکنان به ما کمک زیادی کرد. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر ادامه داد: انجام بازی های تدارکاتی به ویژه برابر تیم های لیگ برتری باعث شد شناخت بهتری از تیم بدست آوریم تا با قدرت بیشتری وارد رقابت های لیگ دسته اول شویم. 

وی گفت: با توجه به بازیکنانی که جذب تیم شهرداری ماهشهر شدند هدف ، کسب نتایج قابل قبول در لیگ دسته اول است تا بتوانیم یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر باشیم. 

مهابادی افزود: تیم شهرداری هواداران خونگرمی در ماهشهر دارد که به طور حتم در طول فصل نیاز به حمایت همه جانبه آنها داریم. 

وی ادامه داد: شروع هر لیگی سخت است ولی سعی داریم از شروع رقابت های لیگ دسته اول نتیجه بگیریم تا اندوخته های خود برای صعود به لیگ برتر را افزایش دهیم. 

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر روز یکشنبه هفته آینده و در هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول کشور در کرمان، میهمان تیم مس کرمان است. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار