تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۰۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو اقدام تروریستی در کردستان و خوزستان خنثی شد
وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در این اطلاعیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری را در کردستان و خوزستان شناسایی و خنثی کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: یکی از این تیم های تروریستی در اقدامی کور به مقر پلیس آگاهی شهرستان سقز با نارنجکی حمله کرد که با اطلاع رسانی به موقع و هوشیاری نیروی انتظامی خسارتی در بر نداشت.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: سربازان در ادارات کل اطلاعات خوزستان و کردستان ضمن دستگیری 6 نفر از عناصر این تیم های تروریستی از آنان هفت قبضه اسلحه کلاشنیکف، سه قبضه سلاح یوزی، 17 قبضه کلت کمری و 8 عدد نارنجک، دوربین دید در شب و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ضبط کردند.

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه یادآور شد: براساس اسناد بدست آمده این تیم های تروریستی بدنبال اجرای چند عملیات در شهرهای مرکزی کشور بودند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: طراحی انتقال یک محموله چند صد پوندی مواد انفجاری با هدف انفجارات پی در پی در کشور توسط سربازان گمنام با همکاری مرزبان جان برکف خنثی و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار