تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۷۰۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام مدیرکل گمرک اهواز به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
پیام مدیرکل گمرک اهواز به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگارغلامرضا بلوطی میرزا ناظرگمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز به مناسبت روز خبرنگار پیامی را منتشر کرد.

«هفده مرداد ماه روز خبرنگار یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود تجسم امانت ،مسئولیت و تعهد را عینیت بخشیدند.

ارائه اطلاعات و اخبار صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابله با هجمه های دشمنان در موقعیت حساس کنونی دغدغه راستین خبرنگاران حوزه های رسانه است که با الگو قراردادن راه و روش شهید محمود صارمی در جهت نشر حقیقت و گسترش سطح اگاهی مردم به رسالت خود عمل کردند. 

بدینوسیله ،ضمن تبریک روز خبرنگار ،از زحمات ارزشمند خبرنگاران در انعکاس اخبار به سطح عمومی جامعه تشکر وقدردانی می کنم امید است که خبرنگاران در این برهه حساس با هوشیاری و زکاوت خود ،با ارائه آمار و عملکرد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و در جهت حمایت از مصرف کالای داخلی و اقتصاد مقاومتی درسالی که بات دبیر مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است گام بردارند و نقشه های شوم دشمنان این مرز و بوم را نقش برآب کنند.»


غلامرضا بلوطی میرزا 

ناظرگمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز
:
:
:
آخرین اخبار