تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۷۰۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر تاکید کرد:
ضرورت شناساندن ظرفیت های موجود شهرستان شوشتر توسط خبرنگاران
خوزنیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: شهرستان شوشتر دارای آثار تاریخی و ظرفیت های بسیاری است که معرفی و شناساندن آنها به شهرها و استان های دیگر توسط خبرنگاران و رسانه ها لازم و ضروری است.

به گزارش خوزنیوز از شوشتر، علی بهرامی در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شوشتر اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت تحریم ها خبرنگاران و اصحاب رسانه باید بوسیله قلم خود مردم را توجیه کنند که این شرایط اقتصادی و بحران گذرا خواهد بود.

وی افزود: خبرنگاران باید بتوانند روحیه نشاط و امید را در مردم تقویت کنند زیرا که ایجاد روحیه نشاط، شادی و امید به آینده از شاخص های دولت تدبیر و امید محسوب می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به جایگاه مهم اصحاب رسانه اذعان داست: در دنیای کنونی که زندگی مردم با انعکاس اخبار خبرنگاران رقم می خورد مطمئناً جایگاه خبرنگاران و انتشار اخبار آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی شوشتر را شهری تاریخی و باستانی دانست و تصریح کرد: شوشتر دارای آثار تاریخی، مفاخر و ظرفیت های بسیاری است که خبرنگاران باید بتوانند آنها را به مردم شهرها، استان ها و حتی کشورهای دیگر بشناسانند.

بهرامی ادامه داد: معرفی شهرستان شوشتر میتواند گردشگران و سرمایه گزاران زیادی را جذب و در نهایت به اشتغالزایی و بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان کمک کند.

این مقام مسوول با اشاره به ایجاد رابطه تنگاتنگ خبرنگاران با مردم یادآور شد: شرایط را باید طوری فراهم کنید که مردم احساس کنند خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند.

بهرامی در پایان با بیان اینکه انتقادات مردم پیرامون مشکلات جامعه باید توسط خبرنگاران انعکاس داده شود خاطرنشان کرد: انعکاس انتقادات باید بر اساس دلسوزی و ارائه راهکار باشد نه اینکه به دنبال تخریب شخصیت افراد مسئول باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شوشتر در خصوص مسائل و مشکلات حوزه خبر و رسانه بحث هایی را مطرح کردند.

خبرنگار: مریم جلودارپور
:
:
:
آخرین اخبار