تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۷۰۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت اسفناک نیزارهای‌هندیجان، مردم را کلافه کرده‌است
برخی از ساکنان هندیجان جنوبی در کنار نیزارها، قورباغه‌ها، جانوران وحشی، فاضلاب‌های رو باز در اسفناک‌ترین وضعیت زندگی می‌کنند مردم هندیجان جنوبی واقعاً از مردمان عجیب ‌و غریب جهان هستند که در این مناطق و کنار جانوران خطرناک زندگی می‌کنند.

مردم هندیجان جنوبی واقع در شهرک شهید باهنر پشت مسجد سید مجید در حالی در این مناطق غیره رسمی زندگی می‌کنند که انواع جانوران و موجودات خطرناک نیز وجود فراوانی دارند.

در کمتر مناطق جهان هم‌زیستی انسان کنار برخی موجودات از جمله قورباغه، مار، عقرب، نیزارهای بلند، فاضلاب‌های متعفن زندگی می‌کنند.

در این رابطه خبرنگار ما در تماس، ارسال پیامک، واسطه قرار دادن روابط عمومی شهرداری هندیجان جهت گفت‌وگو با عبدالنبی گشتیل رئیس شورای شهر هندیجان و پیگیری موضوع که متأسفانه وی هیچ‌ گونه پاسخ و اهمیتی به‌ سلامت شهروندان نداد.

این در حالی است که رئیس شورای شهر هندیجان شهر پاسخ سؤالات و مشکلات را نمی‌دهد که وی در ایام انتخابات شورای شهر وعده‌های فراوانی برای برطرف کردن گرفتاری‌های مردم داده بود.

خبرنگار ما در تلاش جهت گفت‌وگو با ناصر حاتم زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان بود که متأسفانه این تلاش بی‌نتیجه بود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار