تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۷۰۱۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملکرد خوزستانی‌ها در هفته سوم لیگ برتر/ هواداران همچنان منتظرند!
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که سهم نمایندگان خوزستان از بازی‌های این هفته، سه تساوی و یک شکست بود
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس در حالی به پایان رسید که حاصل کار خوزستانی‌ها در این بازی‌ها سه تساوی و یک شکست بود. 

استقلال خوزستان  صفر- پرسپولیس صفر

بازی پرحاشیه استقلال خوزستان و پرسپولیس در حالی با نتیجه مساوی صفر صفر به پایان رسید که جو ورزشگاه روی بازی هم تأثیر گذاشته بود. اما با نگاهی از دریچه انصاف به مسائل فنی این دیدار، در می‌یابیم استقلال خوزستان درنبردی نابرابر از نظر مهره، هزینه، آماده‌سازی و امکانات با پرسپولیس، به خوبی توانست تاکتیک‌های این تیم را خنثی کند تا جایی که دیدیم پرسپولیس از خلق موقعیت جدی روی دروازه شاگردان یزدی عاجز بود. به‌هرحال نتیجه کسب شده توسط استقلالی‌ها، هم باعث روحیه گرفتن آن‌ها برای ادامه راه شد و هم اهالی فوتبال خوزستان را به این تیم امیدوار کرد.

استقلال خوزستان تا پایان هفته سوم با 2 امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفته و در هفته چهارم، جمعه شب در آبادان به مصاف نفت آبادان می‌رود.

نفت مسجدسلیمان صفر - فولاد صفر

نفت مسجدسلیمان شب گذشته در دیداری حساس میزبان فولاد بود و دو تیم به نوعی یکی از داربی‌های خوزستان را برگزار کردند. در طول این دیدار دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که در این بین تیم میزبان کمی بیشتر فشار آورد که البته هیچ یک از این حملات گلی در بر نداشت و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. یکی از نکات این دیدار، ترکیب متفاوت پورموسوی برای این بازی بود که به‌نظر می‌رسید هجومی‌تر از بازی‌های گذشته است. حضور تارتا و زبیدی از ابتدا در ترکیب در کنار سروش رفیعی، بیت سعید و شیمبا، چهره فولاد را هجومی کرده بود که البته این بازیکنان در گلزنی موفق نبودند و باید دید در بازی‌های آینده چه می‌کنند. به‌هرحال هنوز هفته سوم لیگ است و قطعا برای تحلیل عملکرد پورموسوی و ویسی زود است و باید به این دو فرصت داد تا تیم‌های‌شان را شکل دهند.

نفت مسجدسلیمان پس از این دیدار با 2 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت و فولاد نیز با این تساوی 4 امتیازی شد و در رده نهم جای گرفت. نفتی‌ها جمعه شب در آزادی میهمان پرسپولیس هستند و فولاد پنجشنبه در غدیر اهواز به مصاف نساجی می‌رود.

پدیده یک - نفت آبادان صفر

تیم فوتبال نفت آبادان دیشب در مشهد میهمان پدیده‌ بود و در حالی‌که بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، گل دقیقه 93 امین قاسمی‌نژاد ورق را به نفع پدیده برگرداند تا آبادانی‌ها دست خالی از دیدار مقابل پدیده برگردند. نفت آبادان با سرمربی پرتغالی خود هنوز به انسجام لازم نرسیده و مخصوصاً در فاز هجوم و گلزنی مشکل دارد هر چند نفتی‌ها در برابر پدیده موقعیت‌هایی نیز داشتند.

نفت آبادان با این شکست با همان 2 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته و باید در بازی بعدی خود، جمعه 26 مردادماه به مصاف استقلال خوزستان برود.

با گذشت سه هفته از دیدارهای لیگ برتر، هنوز هیچ‌کدام از خوزستانی‌ها نتوانسته‌اند خود را در قامت یک تیم مدعی مطرح کنند و البته با توجه به تغییرات تیم‌ها در ترکیب‌شان، کمی زمان نیاز است تا نفرات جدید با قدیمی‌ترها هماهنگ شوند. در این بین 4 نماینده خوزستان باید مراقب باشند تا رسیدن به انسجام ایده‌آل و هماهنگی مدنظرشان، امتیازات هفته‌های اول را از دست ندهند تا مبادا در انتهای لیگ، حسرت این امتیازات را بخورند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار