تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۷۰۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش مصرف برق خوزستان در تابستان 97
خوزنیوز: مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برای اولین بار در تاریخ صنعت برق خوزستان، پیک مصرف برق در تابستان 97 منفی بوده و کاهش 3/2 را نشان می دهد.

به گزارش خوزنیوز؛ محمود دشت بزرگ اظهار کرد: رشد پیک 5 درصدی را برای سال 97 پیش بینی کرده بودیم اما با اقدامات مدیریت مصرف شرکت های برق و همراهی مردم نه تنها افزایش رشدی نداشتیم بلکه تا امروز کاهش 3/2 درصدی داشته ایم.

وی ادامه داد: بیشترین نیاز مصرف مربوط به تاریخ 6 مرداد ماه با هفت هزار و 790 مگاوات بود که اگر به صنایع و مصرف شهری محدودیت نمی دادیم با عبور از پیک هشت هزار و 220 مگاواتی سال 96 به مصرف هشت هزار و 270 مگاوات می رسیدیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان مصرف برق در یکی دو هفته آینده را حساس دانست و افزود: با همراهی مردم و اقدامات مدیریت مصرف پیش بینی مصرف هفت هزار و 900 مگاوات را برای دو هفته پیش رو کرده ایم و از پیک سال قبل عبور نخواهیم کرد.

دشت بزرگ به اوج مصرف برق در 24 ساعت گذشته ( 19 مرداد ماه) نیز اشاره کرد و افزود: مقدار پیک مصرف در ساعت 16 و 14 دقیقه هفت هزار و 455 مگاوات بوده که نسبت به مصرف هفت هزار و 798 مگاواتی مدت مشابه در سال قبل کاهش 4/3 را نشان می دهد.
:
:
:
آخرین اخبار