تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۷۰۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پی اتفاقات دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس
شولی: هواداران نباید یک رفتار نادرست را دوباره تکرار کنند
مسوول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان در واکنش به این‌که باتوجه به اتفاقات ورزشگاه آزادی، پیش‌بینی این‌که جو سکوهای ورزشگاه غدیر در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس متشنج شود نیز وجود داشت، گفت: نباید این‌گونه باشد که هواداران بخواهد یک رفتار نادرست را دوباره تکرار کنند؛ باشگاه‌ها و لیدرهای‌شان باید تمامی قضایا را مدیریت کنند و نگذارند جو سکوها متشنج شود. 

عبدالنبی شولی در خصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه غدیر اهواز در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس که منجر به مصدومیت چند هوادار شد، اظهارکرد: این حرکات تنها ضربه به فوتبال خوزستان است و هواداران باید با صبر و دید بازتر به قضایا نگاه کنند تا فوتبال استان ضربه نخورد. امیدوارم در ادامه دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در ورزشگاه نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا این اتفاقات به دلیل رفتار هواداران پرسپولیس در دیدار با فولا در ورزشگاه آزادی رخ داد؟ گفت: شنیده‌ایم که در آزادی رفتار خوبی با هواداران فولاد صورت نگرفته است که آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان پیگیر این موضوع است و اگر این‌گونه باشد نباید تنها هواداران خوزستانی محکوم شوند، بلکه هواداران پرسپولیس نیز باید محروم شوند.

مسوول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان با بیان این‌که در پی اتفاقات ورزشگاه غدیر حدودا 10 هوادار آسیب دیدند، ادامه داد: اگر به دلیل این اتفاقات جریمه‌هایی برای تیم‌های خوزستانی در نظر گرفته ‌شود، این به نفع فوتبال خوزستان نیست. 

وی در واکنش به این‌که باتوجه به اتفاقات ورزشگاه آزادی، پیش‌بینی این‌که جو سکوهای ورزشگاه غدیر متشنج شود، وجود داشت و در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد از قبل تدابیری برای کنترل سکوها در نظر گرفته می‌شد؟ نباید این‌گونه باشد که هواداران بخواهد یک رفتار نادرست را دوباره تکرار کنند. در این زمینه باید باشگاه‌ها و لیدرهای‌شان باید فرهنگسازی لازم را داشته باشند و تمامی قضایا را مدیریت کنند و نگذارند جو سکوها متشنج شود. مطمئن باشید اگر این کار صورت بگیرد دیگر شاهد این اتفاقات نخواهیم بود. 

شولی افزود: هیات فوتبال استان نیز برای برگرداندن آرامش به سکوها جلساتی با باشگاه‌ها و لیدرها داشته است و همه باید دست به دست هم دهیم تا کارها به خوبی پیش رود، البته رییس هیات فوتبال خوزستان به دنبال احقاق حق فوتبال استان است و پیگیری‌های خوبی در این زمینه داشته و هیچگاه تیم‌های خوزستانی را تنها نگذاشته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار