تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۷۰۱۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی‌سینا متوقف شد
نماینده‌ مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی‌سینا به دلیل شرایط ناعادلانه متوقف شده و از فردا ثبت‌نام آزمون استخدامی این شرکت با شرایط جدید از سر گرفته می‌شود.

علی گلمرادی در باره آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی‌سینا اظهار داشت: ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی‌سینا برای سطح استان خوزستان در نظر گرفته شده بود و قرار بود این استخدامی از دیروز شروع شود.

وی افزود: با شرایطی که خود پتروشیمی در نظر گرفته بود مشکل اشتغال شهرستان بندرماهشهر برطرف نشده و تا زمانی که جوانان این شهرستان بیکار بوده و در شهرستان داوطلب با سطح علمی لازم وجود داشته باشد لزومی بر جذب از سراسر استان وجود ندارد.

نماینده‌ مردم شهرستان‌های هندیجان، امیدیه و بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با مراجعه به استاندار و مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس و مدیرعامل پتروشیمی بوعلی‌سینا و با پیگیری ثبت‌نام این آزمون متوقف شده است و قرار است که آزمون و گزینش استخدامی پتروشیمی بوعلی‌‌سینا در سطح شهرستان بندرماهشهر انجام شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سایت ثبت‌نام آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی‌سینا جهت اصلاح آن از دسترس خارج شده و فردا صبح ثبت‌نام این آزمون با شرایط جدید از سر گرفته می‌شود.

شرکت پتروشیمی‌ بوعلی‌سینا واقع در شهرستان بندرماهشهر در نظر دارد 20 مرد واجد شرایط در رشته مهندسی شیمی و 5 مرد واجد شرایط در کاردانی گروه شیمی و صنایع شیمیایی جذب کند.

ثبت‌نام آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی‌سینا متوقف شد
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
عجبا

پس تکلیف ثبت نام کرده ها چی میشه؟؟؟
ناشناس
|
CANADA
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
گلمرادی دیگه بت رای نمیدیم.یعنی چی خوزستان همش محرومه فقط که ماهشهر خوزستان نیست.
:
:
:
آخرین اخبار