تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۷۰۱۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
20 هیات ووشو در شهرستان‌های خوزستان فعال هستند
رییس هیات ووشو خوزستان گفت: هیات ووشو در 25 شهرستان خوزستان دایر است که از این تعداد 20 هیات فعال هستند.

امیر هواشمی افزود: هم اکنون پنج هزار و 586 ورزشکار سازمان یافته در بخش بانوان و آقایان این رشته در خوزستان فعالیت می کنند که این آمار نسبت به پارسال رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه بیشتر تمرکزمان روی بخش پایه است و تلاش می کنیم ورزشکاران مستعد را شناسایی و به چرخه ووشو اضافه کنیم گفت:اولویت اصلی ما، برنامه ریزی برای رده های سنی پایه بوده و در این راستا یکم و دوم شهریور امسال مسابقات قهرمانی نونهالان خوزستان در 2بخش پسران و دختران را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: بانوان ایذه و دزفول در بخش ساندا و بانوان ماهشهر و خرمشهر در بخش تالو بسیار قوی هستند به گونه ای که در میدان های بین المللی بارها شاهد درخشش آنها بودیم.

هواشمی گفت: هیات ووشوی خوزستان در زمینه مدال آوری همیشه جزو استان های اول و دوم کشور بوده اما چون نمی توانیم در گرفتن میزبانی موفق عمل کنیم، امتیاز ما درارزیابی عملکرد کشوری کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه علاقه به ووشو در خوزستان به حدی است که ما وادار شدیم علاوه بر هیات های شهرستانی در برخی از شهرها هیات راه اندازی کنیم افزود: 25 مرداد جاری مسابقات انتخابی خوزستان در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار می شود که نفرات اول و دوم در دو بخش تالو و ساندا در تمام رده سنی به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

رییس هیات ووشو خوزستان با اشاره به کسب مقام دوم تیم آقایان در مسابقات کشوری سبک چاچوان گفت:بانوان خوزستان در رقابت ‌های انفرادی سبک فن ‌زی ‌چوان کشوری به سه نشان طلا، 2 نشان نقره و چهار نشان برنز دست پیدا کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار