تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۷۰۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میثاقیان: تلاش‌ می‌کنیم کارون خرمشهر جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد
سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر با بیان این‌که معتقدم این شهر با توجه به ایثارگری‌هایی که داشته است، حق دارد یک تیم در لیگ برتر داشته باشد، گفت: کار سخت است ولی تلاش می‌کنیم که جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم. 

اکبر میثاقیان در خصوص عملکرد تیمش در هفته اول لیگ دسته اول کشور که با تساوی بدون گل برابر سرخ‌پوشان پاکدشت به پایان رسید، اظهارکرد: بازی سنگینی بود و شرایط آب و هوایی نیز روی بازی تاثیرگذار بود. تیم ما در بازی‌های تدارکاتی خیلی سرحال‌تر بود، البته اوایل لیگ است و برای هماهنگ‌تر شدن به هفت، هشت هفته زمان نیاز داریم.

وی افزود: حریف تیم خیلی خوبی بود و فکر چنین تیمی را نمی‌کردم. سرمربی آن، آقای کاظمی از مربیان کاربلد فوتبال است. در هر صورت به نظرم می‌توانستیم بازی را ببریم و یکی دو موقعیت گلزنی هم داشتیم ولی در نهایت مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر با بیان این‌که بازی‌های لیگ یک بسیار سنگین هستند، گفت: مسابقات در لیگ یک با لیگ‌های دیگر متفاوت است. در این مسابقات تمام تیم‌ها نزدیک به هم و خوب هستند و با توجه به حساسیت و نزدیکی تیم‌ها نیز بیشتر مواقع مسابقات با یک گل تمام می‌شوند.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: از این‌که فوتبال در خرمشهر جریان پیدا کرده است و شور و شوق مردم را می‌بینم خوشحال هستم. امیدوارم بتوانم مردم خرمشهر را خوشحال کنیم. معتقدم این شهر با توجه به ایثارگری‌هایی که داشته است، حق دارد یک تیم لیگ برتر داشته باشد.

میثاقیان در پایان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم، البته با سختی‌ها و کمبودهایی از جمله این‌که در خرمشهر زمین فوتبال کم است، مواجه‌ایم و طبیعتا کار سختی را در پیش خواهیم داشت ولی تمام تلاش خود را برای نتیجه‌گیری به کار می‌گیریم. جا دارد از آقای صابری که زحمت می‌کشد و از تیم حمایت می‌کند نیز قدردانی کنم. ضمن این‌که از مسوولان خوزستان می‌خواهم به تیم کمک کنند زیرا حق کارون اروند خرمشهر است که به آن بها داده شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار