تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۷۰۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف نزدیک به 150 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان
خوزنیوز: فرمانده انتظامي استان از کشف نزدیک به 150 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای منتهی به خوزستان خبر داد. 

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، مأموران پليس بهبهان و اندیمشک با انجام اقدامات اطلاعاتی، 2 محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: ماموران پليس شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد یکی از محموله های مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم 4 خودروی حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار 95 کیلو و 400گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف وضبط شد.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک با همکاری پلیس استان ایلام با اقدامات فنی وشگردهای پلیسی، 3 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را در شهرستان اندیمشک متوقف و در بازرسی از آن مقدار 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

  فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه در این عملیات ها در مجموع از بازرسی 7 دستگاه خودرو توقیف شده مقدار  145 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و تعداد 10 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در این رابطه هر 10 سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
:
:
:
آخرین اخبار