تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۱۷۰۲۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سارق به عنف در بندر امام خمینی(ره) دستگیر شد
رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: پس از تکمیل تحقیقات اداره آگاهی شهرستان بندرماهشهر، در صورتی که متهم پرونده دیگری نداشته باشد ظرف دو هفته دیگر رای دادرسی صادر می‌شود.

اسدالله هلالی‌زاده اظهار داشت: زورگیری ناموفق از خانم ناشناسی حدود سه روز گذشته در مقابل بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی(ره) اتفاق می‌افتد که بر طبق این گزارش پرونده‌ای در دادگستری بندر امام خمینی(ره) تشکیل می‌شود ولی شخص شاکی جهت اخذ توضیح به دادگاه مراجعه نمی‌کند.

وی افزود: دادگاه در حال بررسی موضوع جهت شناسایی شاکی بود که شخص دیگری سراسیمه به دادگاه مراجعه و عنوان کرد که شخص دستگیر شده اوایل شب گذشته با مراجعه به مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی بنده واقع در کوی شهید بهشتی(250 دستگاه) با چاقو همسرم را تهدید کرده و قصد سرقت داشته است.

هلالی‌زاده با بیان شناسایی شخص زورگیر سارق، بیان کرد: بلافاصله از طرف دادگاه موضوع در دست بررسی قرار گرفت و ماهیت شخص سارق زورگیر شناسایی شده و متهم به زورگیری اقرار کرد.

وی افزود: پس از تفهیم اتهام، متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و بعد از چند ساعت جهت انجام تحقیقات و بررسی اقدام‌های دیگر متهم، به مدت یک هفته تحویل اداره آگاهی شهرستان بندرماهشهر شد.

هلالی‌زاده ادامه داد: در تفهیم اتهام انجام شده متهم عنوان کرند که بنده مست بوده و حالت عادی نداشتم که این ترفند برای دادگاه قابل قبول نیست.

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) با تاکید برتسریع در خصوص صدور رای این پرونده، بیان داشت: پس از تکمیل تحقیات اداره آگاهی شهرستان بندرماهشهر، در صورتی که متهم پرونده دیگری نداشته باشد ظرف دو هفته دیگر رای دادرسی صادر می‌شود.

هلالی‌زاده در خصوص زورگیری‌های انجام شده توسط متهم، عنوان کرد: این شخص دو زورگیری انجام داده است که زورگیری اول به دلیل احراز جرم در حال انجام است ولی برای زورگیری دوم به دلیل عدم حضور شاکی و ادعای متهم که به دنبال موتور سرقتی بودم و فقط دستم به کیف خانم خورده است، در حال بررسی موضوع و جمع‌آوری مستندات هستیم.

وی در خصوص اظهار نظرهای غیرکارشناسی در فضای مجازی که باعث باور عمومی می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی افراد به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی حقوقی و قضایی در این حوزه اظهار نظر می‌کنند که این امر منجر به توهین، تهمت، د روغ و یا تشویق اذهان عمومی می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار