تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۷۰۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طومار ۲ هزار بانوی اهوازی به نمایندگان اهواز در مجلس
دو هزار بانوی اهوازی با امضای طوماری از نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستند ضمن پاسخگویی و ارائه توضیح در خصوص عدم امضای طرح سوال از رئیس جمهور، با پیگیری و استفاده از ابزارهای قانونی در جهت بهبود شرایط اقتصادی گام های جدی برداشته شود
دو هزار بانوی اهوازی با امضای طوماری از نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستند ضمن پاسخگویی و ارائه توضیح در خصوص عدم امضای طرح سوال از رئیس جمهور، با پیگیری و استفاده از ابزارهای قانونی در جهت بهبود شرایط اقتصادی گام های جدی برداشته شود.

در بخشی از متن این طومار آماده است: آقایان؛ مردم نگران و گله‌مندند و از شما توقع دارند که از ابزارهای قانونی مجلس برای به حرکت درآوردن دولت استفاده کنید و به نطق، نامه و بیانیه‌های کم اثر دل خوش نکنید.

در ادامه طومار آمده است: مردم این روزها با وجود وسوسه‌ها و القائات دشمنان انقلاب، برای حفظ نظم و امنیت خود و نظام، نجابت به خرج داده و به دعوت منافقین برای شرکت در تجمعات خیابانی پاسخ منفی دادند پس باید پاسخ این همه نجابت را با اقدامی عاجل - نه نمایشی و تشریفاتی - داد.

در این طومار، مطالبه بانوان اهوازی از نمایندگان کلانشهر اهواز در مجلس شورای اسلامی، به شرح ذیل آورده شده است:

۱- در استیضاح وزرای اقتصادی دولت نقش فعال داشته باشید.

۲- شفاف‌سازی کنید چرا در طرح سوال از رئیس جمهور شرکت نکردید.

۳- عملکرد خود را درخصوص نظارت و وادار ساختن دولت به سیاست‌های مؤثر در بهبود وضع معیشتی مردم و کنترل گرانی‌های افسار گسیخته برای مردم تشریح کنید.

٤ - عملکرد خود را درخصوص نجات ملت عزیز ایران از شر قراردادهای نفتی استعماری و قوانینی مانند Fatf که نفوذ و سلطه دشمن را ساختارمند می کند، شرح دهید؟
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار