تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۱۷۰۴۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: بی احترامی های قومیتی به لیگ و فرهنگ مان آسیب می‌زند
ویسی: بی احترامی های قومیتی به لیگ و فرهنگ مان آسیب می‌زندسرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بی‌احترامی‌های قومیتی بسیار زشت و زننده است و به لیگ و فرهنگ ما آسیب می زنند. 

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهارکرد: بازی‌هایی که در آزادی برگزار می‌شود همیشه خاص است. می‌تواند هم خوب و هم بد باشد. تیم‌هایی مثل ما وقتی به اینجا می‌آیند معلوم نیست چه می‌شود. اگر از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشیم می‌توانیم بازی خوبی ارائه بدهیم و تماشاگران از بازی راضی باشند.

او در پاسخ به سوالی درباره ناآماده بودن تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ۴ تا ۶ هفته برای آمادگی زمان نداشتیم و فقط دو هفته زمان داشتیم برای آماده‌سازی. امیدوارم در تعطیلات بدن‌های بازیکنان را آماده کنیم. چون در بازی‌ها از لحاظ تاکتیکی می‌توانیم به هماهنگی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات مدیریتی تیمش اضافه کرد: وقتی مشکلات مدیریتی حل شود مشکلات مالی هم حل شود. هیات مدیره در تلاش است تا با همکاری مسوولان شهر مشکلات مدیریتی حل بشود.

ویسی درباره میداوودی گفت: تیم‌هایی مثل ما به بازیکنانی مثل میداوودی نیاز دارند.

وی در مورد حمایت نکردن وزارت نفت از این باشگاه هم بیان کرد: به ما گفتن وزارت نفت از شما هیچ حمایتی انجام نمی‌دهد و تا الان هم همین‌گونه بوده است. شاید از لحاظ لجستیکی ما را حمایت کنند اما تا الان حمایت مالی از ما نشده است و ما به دنبال منابع دیگری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره حضور خودش در نشست‌های خبری و هم‌چنین حضور نیافتن برخی مربیان در این نشست‌ها تصریح کرد: من وظیفه‌ام را انجام می‌دهم که به نشست خبری می‌روم. البته پروازها به گونه‌ای است که شاید مربی‌ها به نشست نرسند. احترام متقابل خیلی خوب است چون خبرنگاران برای ورزش کشور تلاش می‌کنند.

وی در مورد شعارهای قومیتی و درگیری‌های اخیر در ورزشگاه‌های فوتبال هم تصریح کرد: ما نباید به این مسائل دامن بزنیم. ما همه انسان هستیم و همه قابل احترام هستند. اگر این کارهای ناشایست انجام شود لیگ ما آسیب می‌بیند. در جام جهانی انواع ملت‌ها در کنار هم لذت بردند. بی‌احترامی‌های قومیتی بسیار زشت و زننده است. از لیدرها می‌خواهم جلوی این‌کار را بگیرند چون به فرهنگ ما آسیب می‌زند. امیدوارم فرهنگ ایرانی ما در ورزشگاه‌ها رشد کند. این کارها در شان مردم خوزستان نیست. اما تماشاگران ما هم در آزادی اذیت می‌شوند. تماشاگران واقعی خوزستان این کار را انجام نمی‌دهند و فقط عده‌ای می‌خواستند تلافی کنند. البته این کار واقعا زشت و زننده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار