تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۷۰۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یزدی: اتفاقات اهواز را پر رنگ می‌کنند/ یک موقعیت هم به پرسپولیس ندادیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان  با بیان این که خشونت در ورزشگاه همیشه محکوم بوده و هست، گفت: باید آسیب شناسی شود که چرا این اتفاقات می‌افتد؛ من فکر می‌کنم این اتفاقات تنها ورزشی نیست و مسائل دیگری در این مسئله دخیل هستند و نه تنها در اهواز بلکه در تمام ورزشگاه‌های ایران خشونت وجود دارد اما بعضی از دوستان این اتفاق در اهواز را پررنگ می‌کنند. .

داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت آبادان، اظهارکرد: خوشحالم که در آبادان هستم. اینجا خواستگاه فوتبال است و فوتبالیست‌های بزرگی در اینجا فوتبال بازی می‌کردند. یک تشکری هم باید از کارخانه گروه ملی کنم که توانستند برخی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و پیگیر کارهای تیم هستند. ما بعد از سه هفته و با وجود مشکلاتی که داشتیم توانستیم تیم جوان و خوبی را جمع کنیم و در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کنیم. این جوانان پتانسیل خوبی دارند و با حضور بازیکنان باتجربه می‌شود که در لیگ هجدهم عملکرد خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: دراین سه هفته تیم عملکرد نسبتا خوبی ارائه داد. تیم صنعت نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. یک سری تغیرات هم داشته اما مثل ما یک مقدار بدشانسی آورده است. امیدواریم که فردا نمایش خوبی ارائه دهیم چراکه مردم اینجا فوتبال را خوب می‌فهند و اگر خوب فوتبال بازی کنیم، رضایت‌مندی آن‌ها را به دنبال می‌آوریم. امیدواریم هر دو تیم بتوانند خوب بازی کنند.

او در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش اظهار کرد: ایمان مبعلی و کیانی به علت مصدومیت جزئی احتمالا تیم ما را همراهی نمی‌کنند البته تیم پزشکی در تلاش است تا این بازیکن را به بازی برساند. وحید نامداری هم که در دو بازی گذشته کارت قرمز دریافت کرد می‌تواند در این بازی ما را همراهی کند. امیدوارم هر کسی که جایگزین این بازیکنان می‌شود بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در مورد عملکرد تیم‌های خوزستانی گفت: قطعا وقتی ما به ساختار تیم‌ها نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که چه تیمی به دنبال چه چیزی است. وقتی ما به ساختار تیم‌های فولاد و صنعت نفت نگاه می‌کنیم معلوم می‌شود که با ساختار دو تیم خوزستانی دیگر متفاوت هستند و تفکری که برای این دو تیم طرح‌ریزی شده برای بالای جدول است. این تیم‌ها دارند هزینه می‌کنند و آن‌ها کار درستی انجام می‌دهند نه مثل تیم‌ ما که هزینه کم می‌کند. هزینه کم جواب نخواهد داد و در بلند مدت هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد. من فکر می‌کنم خوزستان به لحاظ پتانسیل بازیکن بسیار غنی است. ما در این مقوله خوب هستیم ولی در چیزهای دیگر شاید ضعیف باشیم. اگر بقیه ارکان ورزش ما قوی باشد قطعا در ایران می‌توانیم جز تیم‌های اول باشیم. امیدواریم که این چالش‌های ورزشی استان خوزستان هر چه سریع تر برطرف شود تا بتوانیم به جایگاه اصلی خود برگردیم. در مقاطع کوتاه شاهد موفقیت‌هایی بودیم مثل قهرمانی فولاد و استقلال خوزستان اما پایدار نبوده و امیدواریم این پایداری رخ دهد.

وی درمورد اتفاقات بازی با پرسپولیس گفت: خشونت در ورزشگاه همیشه محکوم بوده و هست. باید آسیب شناسی شود که چرا این اتفاقات می‌افتد. من فکر می‌کنم این اتفاقات تنها ورزشی نیست و مسائل دیگری در این مسئله دخیل هستند. نه تنها در اهواز بلکه در تمام ورزشگاه‌های ایران خشونت وجود دارد. اما بعضی از دوستان این اتفاق در اهواز را پررنگ می‌کنند. در تهران هم ما شاهد چنین اتفاقاتی بودیم ولی کسی روی آن‌جا زوم نکرد. در جریان بازی زیاد شاهد این حواشی نبودیم. این مسائل باعث شد تا کار تاکتیکی ما در بازی برجسته نشود و موجب کم لطفی شد. ما تیمی بودیم که در مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم و یک موقعیت هم به آن‌ها ندادیم. امیدواریم که عدالت در تمام جوانب ورزش حکم‌فرما شود. ما اگر بتوانیم امکانات را در ورزشگاه را بیشتر کنیم، می‌توانیم شاهد کاهش بروز این اتفاقات باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار