تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۷۰۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری‌نیا :
داستان پورموسوی همان دیشب تمام شد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داستان پورموسوی همان دیشب تمام شد و اینکه شایعه شد او استعفا داده اصلا صحت ندارد.

مجید باقری‌نیا  در خصوص بازی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نساجی مازندران اظهارداشت: متاسفانه روی یک غفلت در اوایل بازی گل خوردیم اما در ادامه تلاش کردیم تا آن را جبران کنیم. به نظرم خیلی زود به بازی برگشتیم و بخصوص در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم و توانستیم در این بازی پیروز شویم.

وی در مورد اینکه آیا فولاد خوزستان نسبت به هفته‌های ابتدایی بهتر شده یا نه گفت: قدم به قدم جلو می‌رویم و نظر کادر فنی ما این است که هر بازی باید بهتر از بازی گذشته خود باشیم. به نظرم در بازی با نساجی بهتر از بازی‌های قبلی بودیم و فکر می‌کنم هفته به هفته بهتر هم بشویم. به هر حال بازیکنان جدیدی به تیم ما اضافه شدند و تا آنها خود را با تیم هماهنگ کنند کمی زمان می‌برد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شایعه خداحافظی سیروس پورموسوی از این تیم و بوسیدن چهار گوشه زمین در پایان بازی با نساجی تصریح کرد: اصلا چنین مسئله‌ای نیست و این حرکت به اشتباه تعبیر شده است. من کنار پورموسوی بودم و او خیلی از رفتار برخی از هواداران ناراحت بود هوادارانی که به نظرم هواداران فولاد نیستند. این‌ها تعدادی هستند که همیشه ضد تیم شعار می‌دهند و این درحالی است که ما در همان مواقع نیاز به حمایت هواداران داریم. البته هواداران فولاد به این شکل نیستند و اتعداد کمی از تماشاگرنما‌ها این کار را انجام می‌دهند. به پورموسوی حق می‌دهم و از همینجا اعلام می‌کنم که او نمی‌خواست استعفا بدهد.

باقری‌نیا در ادامه گفت: پورموسوی مثل قبل به کار خود در فولاد ادامه می‌دهد و هم باشگاه و هم بازیکنان و هواداران از او حمایت می‌کنند. پورموسوی بچه این شهر است و سال‌هاست که برای فوتبال خوزستان زحمت کشیده و مگر می‌شود بخاطر برخی از تماشاگران از چنین انسانی گذشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داستان پورموسوی همان دیشب تمام شد و اینکه شایعه شد او استعفا داده است اصلا صحت ندارد. در مورد بوسیدن چهارگوشه زمین هم باید بگویم که او احتمالا قصد شکرگزاری و تشکر از هوادران را داشته است. بالاخره ما در تمام ورزشگاه هوادار داشتیم و پورموسوی و بازیکنان به سمت آنها رفتند تا تشکر کرده باشند.

مرجع / میزان
:
:
:
آخرین اخبار