تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۷۰۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان استخدام مرکز مشاوره معاونت اجتماعی استان خوزستان/جزییات
مرکز مشاروره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای از استخدام افراد واجد شرایط مرد در این مرکز خبر داد.
 برابراعلام مرکز گزينش ناجا و در راستای طرح توسعه و تقویت واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری ها مرکز مشاروره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد تعداد محدود نيروي " مرد " به صورت افسري پیمانی در رشته های تحصیلی مددکاري اجتماعي، روانشناسي، مشاوره و مطالعات خانواده استخدام نماید.

گفتنی است اهم شرايط عمومی و اختصاصی جذب مقطع افسری دانش آموخته در ناجا به شرح ذیل می باشد:
1-داشتن مدرک تحصیلی ليسانس و بالاتر دررشته های مرتبط با سهمیه موردنظر
2- حداقل سن داوطلبان با مدرک کارشناسی 22 سال ،، کارشناسی ارشد 24 سال و دکترا 26 سال می باشد
3- داشتن حداقل 170 سانتی متر قد برای داوطلبان الزامی است .
4- مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه ( مشمول با برگ اعزام بدون مهر غیبت – کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی )
5- داوطلبان می بایست مقیم استان خوزستان بوده و حداقل 6 سال بهمراه خانواده ( والدین ) در استان خوزستان سابقه سکونت داشته باشند .
تبصره يک : سهمیه جذب افسری دانش آموخته صرفا با مدرک کارشناسی یا بالاتر و از بین فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی ، علوم تحقیقات استانی و دانشگاه آزاد صورت می گیرد .

تبصره دو : مبنای محاسبه سن داوطلبان مقطع افسری 22 سال می باشد. لازم بذکر است داوطلبانی که از اولویت های ذیل برخوردار باشند به تناسب هریک از موارد مدت 2 سال به سن آنها اضافه می گردد .
1– داشتن کارت پایان خدمت سربازی 2- عضویت فعال در بسیج و یا عضویت در پلیس افتخاری 3– بستگان درجه یک کارکنان ناجا ، حافظان کل قرآن یا فرزندان ایثارگران و خانواده معظم شهداء

تبصره سه : ضمنا خانواده درجه یک شهدا از 5 سال معافیت سنی برخودار می باشند
تبصره چهار : داوطلبانی که از نظر وضعیت نظام وظیفه مشمول محسوب می شوند می بایست در هنگام ثبت نام حداقل سه ماه به تاریخ اعزام آنان باقی مانده باشد .
شایان ذکر است افراد واجد شرایط با در داشتن مدارک ذکر شده به آدرس اهواز_ بلوار گلستان جنب صدا و سیما مرکز خوزستان، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان مراجعه کنند./پلیس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سمیه خدادادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
با سلام و خسته نباشید
احتراماً هدف از ارسال این ایمیل، بیان نظر و دیدگاه نیست. صرفاً بیان یک آرزو و هدف است. از نوجوانی، همیشه این ارزو با ن بود که بتوانم با صحبت و مشاوره به انسان های اطرافم کمکی هر چند کوچک نموده و راه حلی برای حل مشکلات به آنها رارائه نمایم. همین آرزو سببی گردید تا وارد رشته ی حقوق در داشنگاه شهید چمران اهواز شده و در نتیجه ی امر با معدلی عالی از این داشنگاه و با گرید کارشناس ارشد حقوق خصوصی، فارغ التحصیل شوم. ارائه ی مشاوره حقوقی و ... و کمک به اطرافیان به صورت مجانی و صرفاً به خاطر علایق شخصی، تا امروز سر لوحه ی کار اینجانب بود.
ولیکن، همیشه این احساس با اینجانب همراه بوده است که شاید در جای دیگر و به صورت جدی تر بتوانم به صورت منظم، قاعده مند و با انگیزه ی بیشتر به اطرافیانم در حل مشکلاتشان که مطمعناً بسیار جدی تر می باشد، کمک نمایم.
در نهایت امر، امیدوارم از مجرای این سازمان محترم، بتوانم به این ارزوی خود جامعه ی عمل بپوشانم.
سپاس بسیار به خاطر تامل، تدقیق و یاری شما
:
:
:
آخرین اخبار