تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۷۰۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس:
واگذاری بیمارستان پتروشیمی ماهشهر به بخش خصوصی کذب است
واگذاری بیمارستان پتروشیمی ماهشهر به بخش خصوصی کذب استنماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس گفت: واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر به بخش خصوصی کذب است و این امر هنوز قطعیت نیافته است.

علی گلمرادی در واکنش به اظهارات امام جمعه شهر چمران در رابطه با خصوصی‌سازی بیمارستان نفت بندرماهشهر اظهار کرد: امام جمعه شهر چمران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، دلیل خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی و متضرر شدن مردم منطقه از هزینه‌های بالای درمان را سهل‌انگاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برشمرد که این موضع کاملاً غیرکارشناسی است.

وی افزود: این در حالی است که ابلاغ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی توسط رهبر معظم انقلاب به مدیریت اجرایی کشور، یکی از مهم‌ترین گام‌هایی بوده که طی دهه‌های گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای تعریض جاده توسعه اقتصادی کشور برداشته شده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد لزوم اجرای سیاست‌های این اصل خاطرنشان کرد: در همین راستا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، در بیانات مهمی تلاش برای عملی شدن این سیاست‌های تحول‌آفرین را نوعی جهاد خواندند و با ارائه دیدگاه‌های خود و تبیین وظایف سه قوه و دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور، تسریع بیش‌ از پیش در روند اجرایی این سیاست‌ها را خواستار شدند.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی ائمه جمعه در حوزه انتخابیه‌ این‌جانب، بدون اطلاع دقیق از سیاست‌های کلی نظام، هر جا که تصمیمی برای اجرای این اصل گرفته شود، در مسائل غیر تخصصی ورود کرده و از تریبون مقدس نماز جمعه، از موضع دلسوزی برای مردم، قضاوت‌هایی را درباره عملکرد بنده اتخاذ می‌کنند که موجب تزریق یاس و ناامیدی در بین مردم می‌شود. 

گلمرادی عنوان کرد: با وجود موانعی که برای جلوگیری از خصوصی‌سازی این بیمارستان با توجه به محرومیت مردم منطقه، به جهت تقبل هزینه‌های درمان و امکانات این بیمارستان از سوی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه و لزوم برخورداری مردم از این امکانات وجود دارد از طرق مختلف و با رایزنی‌های متعدد در تلاش برای یافتن راهی قانونی برای جلوگیری از خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر هستم. 
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار