تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۷۰۴۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبر داد:
ساخت ۸ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان شادگان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: مجموع پروژه‌های بهداشتی و درمانی در دست ساخت شهرستان شادگان هشت واحد است که پس از تکمیل افتتاح خواهند شد.

مهران غنوی اظهار کرد: این پروژه ها شامل ساختمان مرکزی ستاد شبکه بهداشت و درمان، مرکز جامع آموزشگاه بهورزی، مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ شهری، پایگاه فوریت های پزشکی خوردورق، مرکز جامع خدمات سلامت روستایی عبودی و مرکز جامع خدمات سلامت روستایی سالمی دو می باشد.

وی با بیان اینکه در قالب برنامه طرح تحول سلامت در بخش‌های بهداشت و درمان موفق به جذب اعتبارات مناسبی برای تکمیل زیرساخت‌های بخش سلامت و نوسازی و گسترش فضاهای بهداشتی درمانی شهرستان شده ایم، افزود: درسطح شهرستان شادگان ۸ پروژه بهداشتی درمانی در حال احداث است.

غنوی با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به مردم اظهار کرد: مردم شایسته بهترین‌ها هستند و مجموعه، تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است تا با بهسازی فضاهای فیزیکی، تأمین تجهیزات پزشکی و جذب کادر مجرب، خدمات بهداشتی درمانی مطلوبی به شهروندان ارائه دهد.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید رسیدگی به حوزه سلامت و توجه به بهداشت مردم با عنوان طرح تحول سلامت است که در این راستا وزارت بهداشت و درمان اقدامات گسترده‌ای را برای تسهیل دریافت خدمات درمانی توسط مردم و توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت به انجام رسانده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در پایان گفت: توسعه زیرساخت‌های بخش سلامت را به صورت ویژه‌ای در دستور کار داریم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار