تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرویس مدارس در هندیجان راه‌اندازی می‌شود
فرماندار هندیجان گفت: امسال با حمایت‌های مسئولان سرویس‌های مدارس در سطح شهر و روستاهای هندیجان عملیاتی می‌شود.

کوروش مودت اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ساماندهی سرویس‌های مدارس  وظایف و نقطه نظرات کارشناسی با جدیت بیشتری بررسی شده و صدور مجوز شرکت و تائید صلاحیت رانندگان بر عهده شهرداری و پلیس راهور محول شده است.

وی افزود: در این دستور العمل اکثر وظایف آن بر عهده آموزش‌وپرورش گذاشته‌ شده و باید یک کارگروه با مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان و شهرداری به‌عنوان دبیر با حضور برخی اعضای مرتبط تشکیل شود.

فرماندار هندیجان بیان کرد: شهرداری هندیجان باید برای شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی پروانه فعالیت صادر و به آموزش‌وپرورش معرفی کند همچنین  شهرداری باید گواهی صلاحیت برای رانندگان سرویس‌های مدارس را صادر کند.

آرم‌های سرویس مدارس به ‌صورت نمایان روی وسایل نقلیه نصب شود

وی گفت: تأسیس شرکت حمل‌ونقل دانش‌آموزی الزامی و باید صورت گیرد. رانندگان باید از سوی شرکت به شهرداری معرفی، شهرداری و پلیس راهور باید صلاحیت رانندگان را تائید کنند.

مودت عنوان کرد: آرم‌های سرویس مدارس به‌صورت نمایان روی وسایل نقلیه نصب شود. آموزش‌وپرورش کارگروه جدیدی با حضور اعضا طبق دستورالعمل وزارت کشور برگزار و هماهنگی لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: برای ثبت ‌نام شرکت‌های حمل‌ونقل سرویس مدارس شهرداری اعلام عمومی صورت داده تا کسانی که می‌خواهند شرکت کنند اول ثبت‌نام و بعد در سامانه پایش ثبت شوند.

پلیس راهور و حراست آموزش‌وپرورش دستورالعمل را به طور جدی پیگیری کنند

فرماندار هندیجان تصریح کرد: مدیران مدارس اگر در این خصوص به‌صورت کامل توجیه شوند اکثر کارها به‌صورت عادی و سریع انجام خواهد شد. در خصوص پوشاک مدارس از تولیدکنندگان بومی استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال با حمایت مسئولان سرویس مدارس راه‌اندازی می‌شود، در سال گذشته ما این موارد را داشته‌ایم مسئولان ضمن بررسی مشکلات سال قبل امسال مستحکم‌تر قوانین را اجرایی کنند. پلیس راهور و حراست آموزش‌وپرورش این موارد را جدی‌تر پیگیری کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار