تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۵۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
مسوولان بر کنترل قیمت‌ها در بازار دقت و حساسیت داشته باشند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که نباید به ظن احتکار و قاچاق وضعیت بازار را دچار اختلال کنیم، گفت: برای کنترل قیمت‌ها در بازار باید نظارت و حساسیت ویژه‌ای وجود داشته باشد. 

نورالله حسن زاده با اشاره به بحث کنترل قیمت‌ها در بازار اظهار کرد: برای کنترل قیمت در بازار باید نظارت و حساسیت ویژه‌ای وجود داشته باشد و در این زمینه مسوولان با دقت هرچه بیشتری این نظارت‌ها را در استان اعمال کنند تا شاهد وقوع تخلفات نباشیم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط اتحادیه‌ها و اصناف مناسب است و همه آن‌ها در بحث تخلفات در سلامت کامل هستند و درصد کمی خطا دارند. در این راستا باید از همه ظرفیت‌های قانونی برای کنترل قیمت‌ها در بازار استفاده کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: شرایطی که اکنون با آن مواجه هستیم و عکس العملی که بازار در برابر افزایش نرخ ارز از خود نشان داده طبیعی است و این شرایط در همه کشور به همین شکل است.

حسن زاده عنوان کرد: در این زمینه با توجه به شرایط کشور، وظیفه مسوولان در مقابل این تغییرات قیمت، کنترل روند صعودی قیمت‌ها و حفظ پایداری و ثبات در بازار است تا شرایط افزایشی قیمت‌ها در بازار تداوم نداشته باشد.

وی بیان کرد: افزایش قیمتی که به دلیل وضعیت اقتصادی فعلی رخ داده است را نباید به اجبار کاهش داد بلکه باید شرایط موجود را حفظ کرد تا وضعیت قیمت‌ها در بازار به تعادل برسد. در این زمینه نباید به ظن احتکار و قاچاق وضعیت بازار را دچار اختلال کنیم و باید در این زمینه تحقیقات و بررسی‌های لازم انجام گیرد و سپس با افرادی که قاچاق و یا احتکار و اختفاء می‌کنند، برخورد شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار