تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۷۰۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با مشارکت روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛
برنامه رادیویی برق و زندگی پخش می شود
خوزنیوز: سری جدید برنامه رادیویی برق و زندگی کاری مشترک از شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و صدا و سیمای مرکز خوزستان تولید و در حال پخش می باشد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ کامران حدادی مدیر روابط عمومی این شرکت با بیان این خبر گفت: این برنامه با هدف انعکاس فعالیت های صورت گرفته برای پایداری شبکه برق و همچنین ترویج فرهنگ صحیح استفاده از برق و آشنایی هرچه بیشتر مردم با مصادیق مدیریت مصرف، تولید شده و در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از رادیو خوزستان پخش می شود.

وی افزود: در این برنامه بخش های متنوعی چون عملکرد ادارات مختلف برق شهرستان ها،  بیان چالش های صنعت برق خصوصاً در فصول گرم سال، بحث های کارشناسی و آموزش مدیریت مصرف تشکیل شده و در سال های پیش نیز با استقبال شنوندگان روبرو شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: در راستای مدیریت مصرف برق این روابط عمومی در تابستان سال 97 اقدام به تهیه 15 قسمت موشن گرافیک با مضامین ساده و کاربردی نموده که در فضای مجازی و از طریق رسانه های گروهی منعکس شده است. 

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت های صورت گرفته در زمینه مدیریت مصرف می توان به چاپ و توزیع حدود یک میلیون نسخه بروشور در 16 عنوان مختلف و همچنین چاپ و انتشار پوستر های مرتبط با آموزش های مدیریت مصرف اشاره کرد.

برگزاری جشنواره روشنا در دو بخش پوستر و نقاشی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه مدیریت مصرف بوده است.  

براساس این گزارش، برنامه رادیویی برق و زندگی را از شنبه ،یکشنبه ،دوشنبه و سه شنبه هرهفته از ساعت 10:25 صبح به مدت 20 الی 25 دقیقه  از رادیو خوزستان و بر روی موج  FM 94.00  و AM 711  پخش خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار