تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۷۰۵۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قطعی آب آبادان و خرمشهر تا امروز برطرف می‌شود
قطع مکرر آب در شهرهای آبادان و خرمشهر طبق اعلام ادارات آب و فاضلاب این دو شهرستان تا امروز برطرف می شود.

اداره امور آبفای آبادان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل به وجود آمده در تامین آب شهرستان آبادان تا بعد از ظهر امروز برطرف می شود.

در این اطلاعیه ضمن پوزش از ساکنان مناطق مختلف که به دلیل شکستگی در خط آبرسانی غدیر در امروز شنبه برابر با بیست و هفتم مردادماه ۹۷ دچار قطعی و افت فشار آب شده اند، آمده است: گروه‌های عملیاتی از ساعت هشت صبح تعمیر و ترمیم خطوط را آغاز کرده اند و تا ظهر امروز این پروسه را به سرانجام می رسانند.

اداره امور آبفای آبادان از شهروندان درخواست کرده تا حداکثر صرفه جویی را در مصرف آب داشته باشند.

روز گذشته نیز رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان از افزایش شوری آب آبادان به دلیل شکستگی در خط دوم طرح آبرسانی غدیر از ۲۷۰۰ به ۵۰۰۰ میکرو موس خبر داد.

علیرضا خلیلی نیا گفت: بروز شکستگی در خط لوله انتقال آب غدیر کیلومتر ۳۸ ایستگاه قیصریه سبب شد تا برخی مناطق آبادان دچار قطعی و افت فشار آب در ساعت های پرمصرف شوند.

وی گفته بود که به زودی با تعمیر و ترمیم خط لوله غدیر، شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت اما امروز شنبه دوباره اداره امور آبفای آبادان خبر از شکستگی خط انتقال آب غدیر و قطعی و افت فشار آب تا بعد از ظهر امروز داد که سبب بروز ناخرسندی و گلایه مردم شد.

اداره آبفای خرمشهر نیز روز گذشته طی اطلاعیه ای اعلام کرد: طبق اعلام سازمان آب و برق خوزستان، دبی ورودی از طریق خط غدیر به طور دوباره از روز جمعه در شهرهای خرمشهر و آبادان کاهش پیدا کرده است و به طور احتمالی تا روز یکشنبه (فردا) ادامه خواهد داشت، لذا با ایجاد افت فشار در شبکه توزیع آبرسانی احتمال قزعی آب در برخی مناطق خرمشهر به خصوص در ساعات اوج مصرف (همزمان با اذان ظهر و مغرب) وجود دارد که ضمن پوزش از همشهریان، در صورت وجود قطعی طولانی مدت و عدم وصل آب یا هواگیری پمپ خانگی لطفا به شماره تماس‌های ۰۹۱۶۵۸۲۳۸۳۴ و ۰۹۳۶۳۷۳۷۷۲۵ برای اعزام تانکرهای آبرسانی تماس بگیرید.

با بهره برداری از گام دوم طرح آبرسانی غدیر روزانه ۱۳۵ هزار متر مکعب آب وارد شبکه آب آبادان و ۹۰ هزار متر مکعب آب وارد شبکه آب خرمشهر می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار