تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۷۰۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد شوشتر
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر جزییات پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه را تشریح کرد. 

محمد منصوری‌فر اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر و دانشکده فنی و حرفه‌ای سما مجموعا در 32 رشته کاردانی دانشجو پذیرش می‌شود. علاوه بر آن در دانشگاه در 38 رشته کارشناسی پیوسته و 18 رشته کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو خواهیم داشت. سالانه حدود 800 نفر در رشته‌های مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: همچنین 41 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر وجود دارد و در هر رشته بین 20 تا 40 دانشجو پذیرش خواهند شد. در مقطع دکتری 10 رشته از جمله مهندسی عمران آب، بیوشیمی، مکانیزاسیون کشاورزی و... در دانشگاه تدریس می‌شوند که در هر یک از رشته‌ها بین 5 تا 10 دانشجو در دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: در حال حاضر حدود هفت هزار دانشجوی فعال در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. داوطلبان متقاضی ورود به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org در رشته مورد نظر خود ثبت‌نام کنند، البته نتایج پذیرش اواخر شهریورماه اعلام می‌شود و پس از اعلام نتایج، پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای ثبت‌نام نهایی به دانشگاه مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار