تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۷۰۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکصد ویژه برنامه دفاع مقدس در شوش اجرا می‌شود
فرماندار شهرستان شوش گفت: بیش از یکصد برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر و روستاهای این شهرستان اجرا می شود.

عدنان غزی روز یکشنبه در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری شوش افزود: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

وی اظهار داشت: ارزش و اعتبار امروز ایران اسلامی بواسطه رشادت ها و از خود گذشتگی عزیزانی است که در دوران جنگ تحمیلی و جهاد حق علیه باطل یا به شهادت رسیده اند و یا به درجات جانبازی و آزادگی نائل شده اند.

غزی خواستار برگزاری باشکوه آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شوش شد و افزود: فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده بماند و در نسل جوان نهادینه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد و گفت: فضاسازی و آماده سازی شهر و روستاها توسط شهرداری و دهیاری ها، دیدار مسئولان با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله غبار روبی مزار شهدا از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شوش می باشند.

سروان علیرضا ایمانی دیدار با امام جمعه و حضور بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: برنامه های مختلف ورزشی در سطح شهر نیز به مناسبت این هفته برگزار می شوند.

هفته دفاع مقدس همزمان با 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق آغاز می شود. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار