تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۷۰۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال: از حالا خودم را آقای گل می‌دانم
بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال: از حالا خودم را آقای گل می‌دانمهافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان که با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و توانسته  پدیده هفته‌های ابتدایی لیگ هجدهم لقب بگیرد، گفت: باورش برای من سخت است که اکنون صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر هستم ولی باتوجه به هدفی که دارم از اکنون خودم را آقای گل می‌دانم. 

وحید خشتان در خصوص عملکرد استقلال خوزستان در چهار هفته سپری شده از لیگ برتر کشور، اظهارکرد: از نظر امتیازگیری خوش شانس نبوده‌ایم ولی از لحاظ نوع بازی که روز به روز عملکردمان بهتر می‌شود، خوب بوده‌ایم. امیدوارم روند خوب تیمی‌مان نیز ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر این‌که در دو بازی که تاکنون به تساوی رسیده‌ایم، می‌توانستیم با برد از زمین خارج شویم، افزود: در دیدار گذشته برابر نفت آبادان هرچند به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود اما خود من پنج موقعیت گلزنی داشتم که نتوانستم از تمام آن‌ها بهره ببرم. در مجموع دو تیم نفت و استقلال خوزستان خوب بازی کردند، هرچند که ما موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشتیم.

هافبک یاسوجی بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با بیان این‌که شک نکنید تیم ما امسال در لیگ می‌ماند و امتیازهای بهتری را هم به دست خواهد آورد، گفت: تیم ما بهتر از این خواهد شد. ابتدای فصل هستیم و با انجام چهار بازی، نمی‌توان گفت کدام تیم‌ها سقوط می‌کنند و چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد. امیدوارم روند خوب‌مان را در ادامه دهیم و به رده‌های بالایی جدول برسیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تیم جوان و متحول شده استقلال خوزستان، کسی از ابتدای فصل انتظار ارائه این بازی‌ها را از تیم ما نداشت و ما را گزینه سقوط به لیگ یک می‌دانستند ولی من معتقدم اگرچه استقلال خوزستان تیمی جوان و با مشکل مالی مواجه است اما گزینه سقوط نیست. استقلال خوزستان مطمئنا حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و این مهم را در مسابقات نشان می‌دهیم.

خشتان در خصوص عملکرد موفقیت‌آمیز خود تا این‌جای رقابت‌ها و این‌که با چهار گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد نیز گفت: من فصل گذشته در لیگ دو بازی می‌کردم و البته سابقه بازی در لیگ یک را هم دارم ولی امسال با نظر و لطف آقای یزدی در لیگ برتر بازی می‌کنم. باورش برای من سخت است که اکنون صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر هستم. از این بابت از آقای یزدی و اعتمادی که به من داشته است، تشکر می‌کنم. همچنین دعای مردم یاسوج و خوزستان است که من تا الان در کارم موفق بوده‌ام.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا آقای گلی از اهداف شما در فصل جاری لیگ برتر است؟ عنوان کرد: من از الان خودم را آقای گل می‌دانم و ان‌شاءالله بتوانم در هر بازی گل بزنم تا به این مهم برسم. من اهل این‌که دچار غرور شوم، نیستم و تنها تلاش می‌کنم تا این روند را ادامه دهم و به آن‌چه می‌خواهم برسم. 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا به این‌که روزی در لیگ برتر بازی کنید، فکر می‌کردید؟ گفت: بله ‌به بازی در لیگ برتر فکر می‌کردم ولی با توجه به این‌که مسوولان یاسوج از من حمایت نمی‌کردند و ارزشی برایم قائل نبودند، در لیگ دو مانده بودم. بازهم از آقای یزدی بابت اعتماد به من تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب اعتماد او را بدهم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار