تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۷۰۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای «عائلة السلطان» به مناسبت عید قربان
اجرای «عائلة السلطان» به مناسبت عید قرباننمایش کمدی «عائلة السلطان» با هنرنمایی هنرمندان شهرستان کارون از ۲۹ تا ۳۰ مرداد 97 به مدت ۲ شب در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله روی صحنه می‌رود. 

به مناسبت عید قربان و دهه خجسته ولایت و با هدف ایجاد فضایی شاد در شهرستان کارون نمایش طنز «عائلة السلطان» کاری از گروه هنری ولایت شهرستان کارون در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اجرا می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی عبدالنبی سبهانی خالص است دوشنبه و سه‌شنبه ۲۹ و ۳۰ مرداد 97 به مدت ۲ شب به ری صحنه خواهد رفت. 

علی هلیلی با تاکید بر لزوم به کارگیری هنر در گرامیداشت اعیاد مذهبی و ملی افزود: هر ساله شهرستان کارون با برگزاری جشن‌ها و آیین‌های متنوعی میزبان این روزهای فرخنده و پربرکت است. اجرای نمایش‌های طنز نیز از جمله برنامه‌هایی است که امسال به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون، فرمانداری کارون و شهرداری شهر کوت‌ عبدالله و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت. 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: این نمایش همراه با شعرخوانی، جشن و مدیحه‌سرایی و در قالب یک آیین متنوع هنری، دینی و فرهنگی برگزار خواهد شد. 

به گفته هلیلی: در این نمایش هنرمندانی همچون عبدالنبی سبهانی خالص، عارف ناظری، مرتضی سواری، عباس محمدی، محمدامین سبهانی خالص و خانم‌ها سلطانی، شوکتیان، شاوردی و خنافره هنرنمایی خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار