تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۷۰۶۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سوت قطار شهری در اهواز به صدا در می آید
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: یک دستگاه قطار از فردا میان ایستگاه های قدس، اهواز، کارون و میان دشت کار جابه جایی مسافران را انجام می دهد.

عبدالکریم درویش زاده با اشاره به جزئیات راه اندازی قطار در محدوده شهری اهواز اظهار کرد: ظرفیت این ریل باس ۳۲۰ نفر است و مسافران را در ایستگاه های قدس، اهواز، کارون و میان دشت جابه جا می کند.

وی افزود: این قطار از ساعت هشت صبح تا ۱۹ عصر کار جابجایی مسافران را در طول مسیرهای مذکور را انجام که تلاش می شود تا این کار در طول هفته صورت بگیرد.

مدیرکل راه آهن جنوب تصریح کرد: احتمال دارد که از این قطار در روزهای پنج شنبه و جمعه به عنوان قطار شهری استفاده شود.

درویش زاده بیان کرد: سیاست و برنامه  راه آهن جنوب افزایش ظرفیت قطارهای مسافری شهری و ارائه خدمات به مسافران، آسایش و ایمنی آنها است.

وی ادامه داد: در این راستا نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل و شبکه خطوط ریلی در محور جنوب از سال های گذشته در دستور کار ما قرار داشته است.

مدیرکل راه آهن جنوب بیان کرد: با توجه به تقاضای سفر در محور جنوب و بر اساس برنامه های راه آهن کشور افزایش ظرفیت حمل و نقل ریلی در محور جنوب مورد توجه ما قرار دارد.

وی در پایان عنوان کرد: حمل و نقل ریلی یک هفتم حمل و نقل جاده ای سوخت مصرف می کند و ایمن ترین نوع حمل و نقل در دنیا محسوب می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار