تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۷۰۷۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیل بیکاران رشته تجربی در راه است
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال‌های آتی با سیل بیکاران رشته تجربی مواجه خواهیم شد .

محمود شهبازی در جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان طارم، گفت: در قالب طرح پروژه مهر همه موانع و مشکلات آموزشی و پرورشی جهت بازگشایی مطلوب مدارس بررسی و تمام امکانات جهت دستیابی به اهداف مورد نظر تجمیع می‌شوند .

وی با بیان اینکه علی رغم محدودیت‌های اعتباری، تجهیزات و نیروی انسانی که به خاطر استقرار همه پایه‌ها از اول ابتدایی تا دوازدهم وجود دارد، تلاش بر این است که موانع و محدودیت‌ها بررسی و تا حد امکان رفع شود، افزود: با همه محدودیت‌ها، امکانات و تجهیزات مناسبی جهت افزایش کیفیت در هنرستان‌ها، هوشمندسازی مدارس و اعطای سایر ملزومات آموزشی و پرورشی پیش‌بینی شده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد .

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی مناسب در مدارس و ضرورت توزیع متوازن دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف، بیان کرد: هجوم دانش‌آموزان به رشته تجربی یک معضل عمده در وضعیت کنونی است .

شهبازی با بیان اینکه در سال‌های آتی با سیل بیکاران رشته تجربی مواجه خواهیم شد، ادامه داد: امیدواریم به کمک مدیران و مشاوران، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان توجیه و به سوی سایر رشته‌ها هدایت شوند .

وی در ادامه به لزوم توجه بیشتر به وضعیت معیشتی فرهنگیان تاکید کرد و یادآور شد: جهت افزایش انگیزه فهنگیان و اهمیت و نقش تربیتی مدیران و مربیان در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین باید توجه ویژه به وضعیت معیشتی فرهنگیان وجود داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار