تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۷۰۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی در نشست خبری: قابلیت‌های خود را برابر استقلال نشان می‌دهیم
پورموسوی در نشست خبری: قابلیت‌های خود را برابر استقلال نشان می‌دهیمسرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی این هفته تیمش برابر استقلال گفت: بازی سختی در پیش داریم اما از لحاظ فنی به بازیکنانمان اعتماد دارم. 

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فردا بازیکنان ما از لحاظ فنی قابلیت‌های خودشان را نشان می‌دهند. در بازی با پرسپولیس در آزادی خوب نبودیم. می‌خواهیم آن بازی را فراموش کنیم. استقلال تیم خوبی است و با تمام قوا به بازی می‌آید. بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم بازی از لحاظ فنی به گونه‌ای باشیم که شایستگی‌اش را داشته باشیم.

او ادامه داد: از لحاظ فنی به بازیکنانمان اعتماد داریم و عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات داشتیم اما شاید بعد از این بازی دو بازیکن به ما اضافه شوند.

او در مورد اعتراضات هفته پیش برخی تماشاگران در ورزشگاه خانگی فولاد بیان کرد: این جوی است که از سال قبل وجود داشت. کانون هواداران ما در تلاش است تا این موضوع را حل کنند. همه دارند تلاش می‌کنند که فولاد دچار بحران نشود. می‌خواستم خداحافظی کنم اما به خاطر این که تیم به حاشیه نرود و صحبت با بازیکنان از تصمیمم منصرف شدم. با مدیران باشگاه هم صحبت کردم تا افراد خاطی شناسایی شوند.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که با توجه به عملکرد رفیعی در بازی با پرسپولیس در حال حاضر از وضعیت او راضی است یا خیر گفت: ما سروش را جذب کردیم چون می‌دانستیم به لحاظ فنی و اخلاقی به ما کمک می‌کند. در بازی پرسپولیس هم قرار نبود رفیعی به تنهایی بازی را برای ما دربیاورد. در آن بازی همه بد بودیم. رفیعی خودش پیگیر آی‌تی‌سی‌اش بود تا مقابل پرسپولیس بازی کند.

سرمربی فولاد در مورد جذب دروازه‌بان جدید هم اظهارکرد: ما از چند ماه پیش به دنبال دروازه‌بان بودیم. با چند دروازه‌بان خارجی و داخلی صحبت کردیم و تا چند وقت دیگر تکلیف این موضوع مشخص می‌شود. ما از عملکرد مرادیان راضی هستیم اما از قبل از شروع فصل به دنبال جذب دروازه‌بان بودیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار