تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۷۰۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
73برنامه متنوع به مناسبت هفته دولت در شوشتر تدوین شد
فرماندار شوشتر گفت: 73 ویژه برنامه متنوع عمرانی،خدماتی، ورزشی و فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال در شهرستان شوشتر پیش بینی شده است.

حسین پنبه دانه پور روز سه شنبه افزود: بهره برداری از 615 واحد مسکونی مسکن مهر، آسفالت معابر 10 روستا، بهسازی و ایمن سازی راه های روستایی و جاده های ارتباطی، بهره برداری از پنج خانه بهداشت،بهره برداری از اورژانس شوشتر با زیربنای یک هزار 500 متر مربع، بهره برداری از 2 مرکز جامع سلامت روستایی،برگزاری همایش بررسی توانمندی ها و فرصت های گردشگری شوشتر، همایش توانمندی های بانوان، برپایی نمایشگاه کتاب،دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان شوشتر هستند.

وی گفت:با افزایش هرچه بیشتر آگاهی مردم از خدمات نظام روحیه امید و نشاط در جامعه ارتقا می یابد.

وی ادامه داد: با عنایت به تکریم ارباب‌رجوع و حقوق شهروندی در این هفته مسئولان شوشتر با حضور در نماز جمعه و برگزاری ملاقات های عمومی به صورت ویژه مشکلات شهروندان را بررسی می کنند.

وی گفت: باید در راستای خدمت به مردم و پاسداری از خون شهدا که در راه اعتلا و اقتدار انقلاب و نظام نثار شده بیش از پیش تلاش کرده و عملکرد نظام و حاکمیت را اطلاع رسانی کنیم و هفته دولت فرصت مغتنمی برای این موضوع است.

دوم تا هشتم شهریور همزمان با سالگرد شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار