تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۷۰۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
46 طرح هفته دولت در آبادان به بهره برداری می‌رسد
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت:در هفته دولت 46 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در مناطق مختلف شهری و روستایی آبادان به بهره برداری می رسد.

امیر حمزه بزرگی نیا سه‌شنبه اظهار داشت:این طرح‌ها شامل اجرای تاسیسات بندری، بهسازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، احداث مخازن نفتی در پالایشگاه آبادان، تامین روشنایی معابر روستایی و شهری ، زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی می باشند.

وی افزود:برای اجرا ، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال هزینه شده است. 

بزرگی نیا گفت:در بخش اروندکنار 12طرح بااعتباری بالغ بر 190میلیارد ریال و در بخش مرکزی نیز 14 طرح با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از اجرای خط لوله انتقال آب از ایستگاه شهید کشتکار به دهستان شلاحی در بخش مرکزی و دهستان نصار در بخش اروندکنار به طول 6 کیلومتر به‌منظور ارتقاء کیفیت و کمیت آب در روستاهای این منطقه خبر داد و اظهار داشت:سه کیلومتر دیگر از این خط تا یک ماه دیگر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان بابیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی، عمرانی ، صنعتی و کشاورزی از جمله برنامه‌های تدارک شده در هفته دولت در شهرستان آبادان می باشند گفت: طرح‌هایی در هفته دولت در آبادان به بهره برداری می رسند که به طور کامل تکمیل شده اند.

وی افزود:اقدام‌های خوبی در زمینه زیرساختی و پاسخگویی به مطالبات مردمی در شهرستان آبادان از سوی دولت خدمتگزار اجرا ‌شده که انعکاس خدمات و فعالیت دستگاه‌های اجرایی باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود.

بزرگی نیا اظهار داشت:همزمان با بزرگداشت هفته دولت، کارکنان دولت با حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی، نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دولت اداری احترام می‌کنند. 

دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار