تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۱۷۰۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین ‌های ووشو خوزستان معرفی شدند
نایب رییس هیات ووشو خوزستان گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی ووشو نونهالان دختر خوزستان در بخش ساندا شناخته شدند.

ندا نیسی روز شنبه افزود:این مسابقات که حکم انتخابی تیم خوزستان برای اعزام به مسابقات کشوری را داشت، دوم و سوم شهریور در رده سنی نونهالان دختر در آکادمی ووشو اهواز برگزار شد و در پایان چهره های برتر این رقابت ها مشخص شدند.

وی گفت: این رقابت ها با حضور 60 ورزشکار از تیم های ماهشهر، اهواز، ایذه، باشگاه انصار المهدی، بهبهان، اندیمشک، بندرامام، امیدیه، شهرک طالقانی، شهر چمران، سردشت زیدون، چمگلک و الوار اهواز با شرکت ٦٠ نفر برگزار شد که در پایان تیم ماهشهر با کسب ٢ طلا، سه نقره و ٢ برنز به مقام اول رسید. تیم ایذه با کسب ٢ طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد همچنین تیم اهواز با ٢ طلا و یک نقره مقام سوم را کسب کرد.

نیسی ادامه داد: در وزن ٢٢- کیلوگرم این مسابقات، انا افضلی و زهرا زکوی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند همچنین رقیه احمدی نژاد و بیتا شهروئی عنوان سوم مشترک را کسب کردند. در وزن ٢٤- کیلوگرم نیز مبینا عبادی منش و هلنا شهبازی اول و دوم شدند همچنین هستی صیدی و پارمیس طیبی عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

وی گفت: در وزن ٢٧- کیلوگرم، کیمیا قاسمی اول شد، نگین حسینی دوم،و مریم محمدی و آتوسا فرهاد نژاد هر دو سوم شدند. در وزن٣٠- کیلوگرم پانیذ نوذری اول، هستی مهریان دوم و فاطمه حسینی به مقام سوم رسیدند. در وزن ٣٣- کیلوگرم الهه رضایی و فاطمه خلف نژاد اول و دوم شدند همچنین مهدیه صیدی و اسرا اولادی مشترک سوم شدند. 

نایب رییس هیات ووشو خوزستان افزود: در وزن ٣٦- کیلوگرم اسما پشتی پور به مقام اول رسید، راحله رابین و مائده نصیری مقام دوم و سوم را کسب کردند. در وزن ٣٩ کیلوگرم سارا پشتی پور و سانیا نیک اول و دوم شدند و درسا جهانگیری و ضحی مطور مقام سوم مشترک را کسب کردند. در وزن ٤٢- کیلوگرم ستایش نجفیان، فاطمه هاشمی و عسل عبدولی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در وزن ٤٥- کیلوگرم وانیا یعقوبی و رکسانا احمدی عنوان های اول و دوم را به دست آوردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار