تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۷۱۴۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در ماهشهر با حضور وزیر راه
وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به ماهشهر ۱۰ پروژه صنعتی و بندری را افتتاح کرد. 

امروز، 13شهریورماه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به ماهشهر ۱۰ پروژه صنعتی و بندری در این شهرستان را افتتاح کرد.

امروز با حضور آخوندی پروژه احداث سیلوی غلات شرکت پارسیان ریل شرق با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال با ظرفیت ۵۰ هزار تن و میزان اشتغال ۷۰ نفر به بهره‌برداری رسید. این پروژه از سال ۱۳۹۱ کار خود را آغاز کرده و در مدت 24 ماه با هدف ذخیره غلات و حمل ریلی به روش مکانیزه ساخته شده است. 

پروژه احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سنگین شرکت خط نقره‌ای قشم با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال و ظرفیت 20 هزار متر مکعب و اشتغالزایی برای ۸۰ نفر در این سفر افتتاح شد. این پروژه در مدت پنج سال با هدف افزایش حجم و توان صادرات و واردات و ترانزیت فرآورده‌های نفتی سنگین ساخته شده است که موجب کاهش زمان و نیز تسهیل عملیات تخلیه و بارگیری و کاهش هزینه تمام شده محصولات به منظور صادرات و واردات می‌شود.

با حضور وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه همچنین پروژه نوسازی سیستم بلوور چهار دستگاه مکنده غلات با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با هدف بالابردن راندمان خروجی دستگاه‌ها، ارتقای قابلیت‌ها و اطمینان، در مدت ۱۲ ماه انجام شده و امروز به بهره‌برداری رسید.

پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بندر امام خمینی با اعتبار ۵۸ میلیار ریال، اسکله شماره ۳۷ شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، احداث خط انتقال برق از پتروشیمی فجر،انبارهای چند منظوره نگهداری کالا و سردخانه شرکت پارسیان ریل زاگرس، انبارهای چند منظوره نگهداری کالا شرکت جوانه طلایی آمل،تاسیسات زیربنایی زون نفتی و احداث معابر تکمیلی و احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک شرکت نفت ایرانول از دیگر پروژه‌ها هستند که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شدند.

همچنین امروز با حضور آخوندی عملیات تعمیرات اساسی اسکله ۲۷ تا ۳۴ بندر امام خمینی (ره) با هدف افزایش 80 هزار تنی ظرفیت باربری آغاز شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار