تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۷۱۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت کاری بانک‌ها و ادارت خوزستان به روال عادی باز می گردد
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: ساعت کاری شرکتها، ادارات، بانک‌ها و دستگاه های دولتی از ۱۶ شهریور به روال عادی بار می گردد.

کیامرث حاجی زاده با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارت و بانکهای خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش شرکت برق منطقه ای استان خوزستان مبنی بر عبور موفق از پبک بحرانی مصرف برق و مصوبه ستاد مدیریت بحران و دستور استاندار خوزستان از تاریخ ۱۶ شهریور سال جاری ساعت اداری کلیه ادارت، دستگاه های دولتی، بانک‌ها، شرکتها و … به روال عادی باز می گردد.

وی با اشاره به نبود هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده در تابستان سال جاری افزود: این موفقیت در مدیریت مصرف بهینه برق در سالی که ابربحران خشکسالی رخ داده است نتیجه مدیریت هماهنگ همه دستگاه های اجرایی با تلاش بی وقفه استاندار خوزستان و همه اعضای ستاد مدیریت بحران به ویژه شرکت برق منطقه ای، شرکت توزیع برق استان و شرکت توزیع برق اهواز و در راس همه اینها همکاری و همراهی بی شائبه مردم قانع و صبور استان خوزستان بوده است.

از ابتدای تابستان سال جاری با توجه به وقوع پدیده خشکسالی و احتمال خاموشی به علت بالا رفتن پیک مصرف ساعت تعطیلی بانک ها و ادارت خوزستان از ساعت ۱۶ به ۱۲:۳۰ کاهش پیدا کرد. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار