تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۷۱۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرزبان: من و باشگاه اصلا درباره پول صحبت نکردیم
مرزبان: من و باشگاه اصلا درباره پول صحبت نکردیمسرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که من و باشگاه اصلا درخصوص پول صحبت نکردیم، گفت: همیشه احساس خوبی را از سوی مردم دریافت کرده ام و بر این اساس وظیفه اخلاقی خود می دانستم که تا آن جا که می توانم به شهر اولین ها برای خروج از بحران کمک کنم. 

علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از جلسه معارفه اش که امشب (چهارشنبه شب) برگزار شد، اظهارکرد: این که نفت مسجدسلیمان پس از پنج بازی موفق به کسب تنها سه امتیاز شده است، نشان می دهد که این تیم نیاز به تغییر داشت و تیم در حال ورود به بحران بزرگی بود.

وی بیان کرد: پس از صحبتی که با مسوولان این باشگاه داشتم، خودم را سریعا از آلمان به ایران رساندم و بعد هم به مسجدسلیمان آمدم. هیچ زمانی هم بحث قرارداد مطرح نبوده است و باید بگویم طی یک دقیقه تمام مسایل این چنینی را حل کردیم. از زمانی که به عنوان مربی وارد فوتبال ایران و مسجدسلیمان شدم، همیشه احساس خوبی را از سوی مردم دریافت کرده ام و بر این اساس وظیفه اخلاقی خود می دانستم که تا آن جا که می توانم به شهر اولین ها برای خروج از بحران کمک کنم. 

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: خوشبختانه باتوجه به گفت و گوهایی که با مسوولان باشگاه داشتم و همچین با توجه به احساس خوب و برادرانه ای که در آن ها دیدم، حسی خوبی نیز به من منتقل شد. بحث اغضای هیات مدیره، مردم مسجدسلیمان و احساس خوب را به این مردم منتقل کردن، است و همین ها این حس را هم به من داد که چه چیزی می تواند فراتر از این باشد ک در شهری باشم که مردم به من احساس خوبی داشته باشند. 

وی گفت: من و باشگاه اصلا درخصوص پول صحبت نکردیم و وظیفه قلبی ما است که کار را جلو ببریم. این که تیم نیاز به تغییرات دارد یا خیر، موضوعی است که باید بعدا درباره آن صحبت کنیم. این تیم برابر پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد و این فرصت را دارد که در ادامه لیگ بازی های خوبی به نمایش بگذارد و نتایج خوبی را کسب کند.

مرزبان عنوان کرد: باتوجه به شرایط فعلی نیاز به آرامش داریم و اگر بین مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هواداران اتحاد قلبی خوبی وجود داشته باشد، هیچ تیمی وارد بحران نخواهد شد و همیشه راهی است که خود را نجات دهند. به هر حال باید مشکلات تیم را بررسی کنیم و باید قدم به قدم مشکلاتی نظیر گلزنی را حل کنیم. 

وی افزود: بازیکنان تیم قابلیت تغییر را دارند و می توانند به روزهای خوب خود برگردند و بازی های خوبی را به نمایش بگذارند. بازیکنان مسوولیت مستقیمی در قبال مردم دارند و ما باید همیشه برای مردم فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان باید احساس جنگندگی داشته باشد و باید شرایط هجومی تیم را که خوب نیست، بهتر کنیم، ضمن این که تیم خیلی زود ریسک می کند و توپ های زیادی را از دست می دهد که باید این مسایل را هم حل کنیم.

وی عنوان کرد: تیم باید آرامش خود را پیدا کند و به نظرم نفت هم می توانست در بازی برابر پرسپولیس و فولاد هم برنده باشد. به هر حال این که تیم در حال حاضر سه امتیاز دارد، همه دخیل و ناراحت هستند ولی آن چه می تواند کمک اتحاد درونی مان است. مسجدسلیمان مردم پاکی دارد و می توان با آن ها زندگی کرد. آن ها به دنبال تیمی جنگنده هستند و اگر در چنین شرایطی حتی تیم شکست هم بخورد، هوادار ناراضی نیست و این چیزی است که تیم من باید یاد بگیرد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شروین یوسفی ازاهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
مردحسابی میخوای تیم روبا دسته سومی محک بزنی اینجوری ضعف تیم روپیدانمیکنی بچه دبستانی ها میتونن ب تیم دسته سومی گل بزنن اقای سرمربی نفت هافبک طراح میخواد و۲مهاجم گلزن خودتوگول نزن اگه میخوای احترامتوداشته باشن مسجدسلیمانیا
:
:
:
آخرین اخبار