تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۷۱۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه شبکه برق 4 روستا در شهرستان باوی
مدیر امور برق شهرستان باوی گفت: در راستای تامین برق مطمئن و پایدار، شبکه برق تعداد 4 روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 317میلیون ریال توسعه پیدا کرد. 

بهزاد شافعی زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهینه سازی شبکه برق روستاهای این شهرستان، اظهار کرد: تامین انرژی پایدار و پاک و توجه به نیازهای آینده مناطق روستایی به عنوان قطب تولید کشور، یکی از برنامه‌های مورد نظر شرکت توزیع نیروی برق اهواز است.

وی ادامه داد: در این زمینه به صورت ویژه در حال پیگیری و به روزرسانی شبکه‌های برق در مناطق مختلف هستیم و در این راستا شبکه برق 4 روستای شهرستان باوی توسعه پیدا کرد.

مدیر امور برق شهرستان باوی ادامه داد: با تلاش همکاران، عملیات توسعه و احداث شبکه برق فشار متوسط روستای شری مری به طول 3 کیلومتر، روستای ثدین به طول یک کیلومتر، روستای ملحه به طول یک کیلومتر و همچنین شبکه فشار ضعیف روستای شری مری به طول 5/1کیلومتر و روستای یکاویه به طول 3 کیلومتر اتمام و به بهره‌برداری رسید.

شافعی زاده خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی توسعه و اصلاح شبکه برق فشار متوسط و ضعیف این 4 روستا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 317 میلیون ریال انجام شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار