تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۷۱۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان:
۷۲ هیئت مذهبی شادگان مجوز خود را دریافت کرده اند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: ۷۲ هیئت مذهبی شادگان مجوز خود را در قالب سامانه طوبی اخذ کرده اند.

حجت الاسلام مصطفی جزایری اصل پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با محوریت اجرای برنامه های دهه محرم در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام محرم و صفر تشکیل شد تا بتوانیم بهترین خدمات را در این ایام داشته باشیم و مراسم سوگواری اباعبدالله را با شکوه تر از سال های گذشته انجام دهیم.

وی افزود: این اداره با تمام امکانات مادی و معنوی در اجرای هر چه باشکوه تر برگزارشدن برنامه های مذهبی در ماه محرم و صفر درسطح شهرستان شادگان کنار هیئت های مذهبی خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان به تشریح برنامه های هیئت های مذهبی شهرستان شادگان در ماه محرم پرداخت و گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ حسینی و در راستای نهادینه کردن فرهنگ و نهضت حسینی و همزمان با فرارسیدن ماه عزای اهل بیت(ع) ، برنامه ریزی های ویژه ای  صورت گرفته است.

وی در تشریح این برنامه ها افزود: اعزام مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان، برگزاری ویژه برنامه های در سطح هیئت ها و مساجد، حسینیه ها و تکایاها در شهر و روستاها، برگزاری برنامه های عزاداری در سطح شهرستان از اهم این برنامه ها است که در طول ماه محرم مدیریت فرهنگی می شود.

حجت الاسلام جزایری اصل با بیان اینکه ۷۲ هیئت مذهبی شادگان مجوز خود را در قالب سامانه طوبی دریافت کرده اند، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت موجود در سطح شهرستان شادگان برای بهره برداری معرفتی از ایام ماه محرم استفاده کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار